2018年5月8日 星期二

一炮過

星期六番POLY 考試, ON99諗住行去COUNTER 買筆, 點知又見到D野篤眼篤鼻

今日又同新香港人同事傾計, 好彩佢話條女仲有3年先夠3粒星但係唔打算買樓因為一炮過回報唔高...條女仲要係香港某國際怪獸幼稚園教書, 吸乾香港怪獸家長作為怪獸小兒的學費 (同某間時鐘酒店同名個間呢)

一炮過 , 一炮過, 一炮過 (D你個海鮮吖...約炮咩.....一炮過. 金正恩呀? 仆你個街)

睇到個分別未? 一炮過!

傷港人只可以做按揭......SO FUCKING SAD (仲要俾MA 鍊鳩住個春袋, 只可以借3幾百, 仲要買多間要俾政府吸血15% DSD)

又另外一句...官二代老細係住東半DUPLEX.....租緊幾錢? 我真係唔L知, 亦都唔L想知

我只知到貴公司出俾佢份糧都未必夠交租.........

吊那媽星真係大撚獲,最撚癲仔係個班仆街買來種花, 唔租俾人!

土地收回條例就算林鄭肯用, 最尾買家又咪係新山揀人....

真本土的黃屍, 唔好係度日嘈夜又嘈, 唔該加緊步伐, 係大陸人未買L哂你D土地的時候, 加把勁, 為自己爭氣!

自強不息才是正路! 唔好日日話上唔到車, 但係到時包按包借但係厘印費都要籌旗真係失禮人

話時話, 仆街創科局又輸入外勞啦, IT 狗仆街啦...

楊偉雄:香港欠缺科技人才 規限下不擔心被濫用

遲下咩L野都話輸入外勞, 無啦啦開條洗屎坑戰綫又話無香港青年肯洗屎坑又輸入外勞啦仆你個街....真係沒有最荒謬, 只有更荒謬

你個楊萎紅焗腸....去搵STEVE JOBS啦

你老味咁搞法呀林鄭曉5餅2魚咁造地都無L用啦....DLS, 真係嘥9氣



8 則留言:

  1. 我借到褲穿窿先上到會,X你個街!(純粹發洩XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. D樓咁L貴, 上到會都係買200呎...人地就合埋眼掃9你10間
      葉問咁L樣...仆你個街...(發洩 X2)

      刪除
    2. 我借到褲穿窿先上到會,X你個街!(純粹發洩XD)x2

      刪除
  2. 小子兄有無籌謀移民?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過移民都係做二等公民, 係生活空間大少少咁解
      然則小子有錢去邊都得, 加份全球保險便可
      實在睇唔到有咩原因一定要移民
      其實唔駛番工的話, 香港係幾方便, 又有好野食, 機場4個鍾內去到大部份地方
      你移民左去美加澳, 去個出國旅行坐機坐到腰骨都直, 最尾只落得在彼岸等死, 何必?

      刪除
  3. 多謝介紹今期信報的新香港人,但都無小子兄寫的到肉和過引。

    回覆刪除