2018年5月24日 星期四

梁振英:定罪年輕人中何以沒反對派子女?

【文匯網訊】(記者 莊恭誠)繼日前接連撰文反駁《蘋果日報》社論抹黑粵港澳大灣區發展,全國政協副主席梁振英昨日再度在網上刊文,提出近年沖廣場、「佔中」、暴動、造炸彈、潛逃、帶武器參加集會等一系列事件中,有一個問題最值得反思:「被捕被定罪被監禁的年輕人當中,為什麼沒有任何一個反對派頭面人物的子女?為什麼?為什麼一個也沒有?是誰不斷radicalise(激進化)和犧牲他人的子女?目的是什麼?用的是什麼手法?」

梁振英在文中又引述因涉及旺角暴亂案而被裁定暴動罪罪成的梁天琦、另一正在潛逃中的涉案人黃台仰之言,駁斥《蘋果日報》主筆盧峰在該報社評中稱,旺角暴亂「是民怨民憤長期累積的結果」云云。

戳穿《蘋果》謊言
梁天琦和黃台仰於暴亂發生後在網台節目中談及,香港出現的問題不應歸咎在梁振英身上。其中梁天琦更以2016年立法會選舉落敗人王維基失敗的「倒梁」經歷為例,直言反對派十分可笑,因為「到真正有政治利益瓜葛、衝擊,那些人的話可以完全改變。」

對於盧峰稱,中央視普選承諾為兒戲、候選人均為中央欽點云云,梁振英在文章中以事實回擊說,1990年通過的基本法,清楚規定普選行政長官的候選人由提名委員會提名,而非公民提名,「中央不接受『公民提名』,是違反承諾嗎?」
梁振英指出,無論循何種辦法選舉,中央都對行政長官具實質的任命權,因為香港特區行政長官的高度管治權,來自中央的額外授權。「『北京違反承諾』誤導了多少年輕人?年輕人信以為真,被推上火線,應該向誰問罪?」

雖然個人唔係太喜歡CY, 咩都玩對立面同埋賤格無比, 不過佢呢句真係值得深思, 點解呢? 點解做政治咁有前途唔推D仔女去做呢? 

例如戴妖等人, 人地谷自己縮, 到有事呢家便將青年如棄草履係咩玩法?

敵我要分清, 班政棍多手持多國護照, 撈點油水便走人, 退休去也

但係你班有青攪串個PARTY, 又無外國護照, 係要你世世代代受番

6 則留言:

  1. 小弟記得佔中期間我問過深黃絲的朋友,我話雨傘運動D傘堅過石堅,物資又多到用唔哂,美帝駐港領事館動員能力真堅揪。佢叫我俾證據。
    小弟話美帝駐港領事館成千人,佢咁講美帝駐港領事館應該只係負責睇戲食花生。佢又叫我俾證據。
    小弟又話美帝一大堆經費去玩茉莉花革命,佔中唔關美帝事,美帝相關部門應該立即要解散。佢又叫我俾證據。
    小弟又問佢你真係認為中國咁堅,完全頂得住美帝的情報機關。佢又叫我俾證據。
    自此,小弟學懂了,要明的已明,不明的永遠不會明。小弟這些無得救的廢中,講少兩句,做多D實事算了。

    回覆刪除
  2. 正所謂「精人出口、笨人...」

    回覆刪除
  3. 在2004年我是OAKA linux group 的秘書, 我地無錢搞linux 電腦教學, 有個由加拿大回流的網友說, 可以去外國民主派的機構取經費, 我同佢講, 唔好帶政治入教學, 唔係我就唔再參於 ! 點知後來就係由一部份電腦人, 帶入余若薇、陳淑莊、莫乃光入電腦界慢慢演變以後的黃絲 ! 所以在我其中一個 FB 內有好多黃絲人 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 前輩,索魔頭都有個類似的專項基金,仲俾一個歐洲國家禁止活動。果排新聞有報道,我同個黃絲朋友講,佢又叫我俾証據佢同佔中有關。小弟除了啤一聲,無話可說。

      刪除
    2. 一早策劃好的陰謀, 控制人類, 搞到處處戰爭, 佢地賺大錢, 可以借錢俾人買軍火收高息, 又可以賣軍火賺大錢 ! 又可以控制呢個地球唔好有太多的人, 因為資源會唔夠用, 所以死多D人是最好的 ! 佢地最怕是世界和平, 因為無咗賺錢幾會 ! 依家北美合法食大麻, 又是佢地傑作, 死多D人是最終目的 ! 佢地無國家, 無政治理想, 唔理你是民主或共產, 可以賺到你地的錢是首要 !

      刪除
    3. 錫安長老會絕密紀要 (1)
      https://investtalk-lisa.blogspot.hk/2012/02/blog-post_4148.html
      錫安長老會絕密紀要 (2)
      https://investtalk-lisa.blogspot.hk/2012/02/2.html

      刪除