2018年5月9日 星期三

修補處女膜

其實呢個動作好多人做緊, 打個比喻, 小子海怡間屋1000萬咁計, STAMP約為30幾萬, 如果買完再轉俾屋企人, 基本上都係DSD, 而唔係15% DSD (即係8.5% MAX), 小子又可以回復處子之身, 俾SINGLE SD 去也 (當然1000萬的SD 對於我D死窮撚係好L7貴啦, 我亦都無能力推多間2000萬, 出身寒微 凸 > < 凸)

呢個修補處女膜對小子無用, 但係好仆街地, 對一D有錢人特別有用, 因為佢地可以FULL PAY 唔駛做按揭, 亦都唔需要理HKMA的規定
呢個漏洞係專為有錢人, 大陸人而設 (謝生就做得比較低級少少, 一換一IRD 叉撚住你架嘛)

試想像下新山揀人已FP一間九龍站,佢沽左佢,拎番6000萬
另外佢的妻子係未有3粒星

呢家現行法例, 係可以轉俾老婆而唔駛俾15% DSD 亦唔駛俾15% BSD, 變相如果佢有一間九站, 沽左佢, 係可以買到....6000/400 = 15間細價樓
中間的厘印 = 15 x 180K (90K x 2) = 都係2.7M, 即係2.7M/60M = 4.5% 總樓價
呢個價錢對比起佢地一轉手要俾15% BSD + 15% DSD....實在太相宜了.....
另外仲要可FREE 番個名出來,老婆個15間屋按番俾銀行拎番個首期再買....空手入白刃...
但市場上就少左15間細價樓, 而大價樓係一間都無少過......=.=

有心人睇得明的話........真係細價樓爆煲論....難矣

港青要花幾多時間先可以買到一間細價? 係幾十年...

人家只係不費吹灰之力就可以買15間, 即係抺殺左15個青年的上車名額......... 
  
呢個唔係漏洞, 係政府放俾大陸人的門, 乃木馬屠城! 赤裸裸的陰謀!

認清政府的立場, 看清事實的真相, 不要再盲目相信滿口大話的高官



近親轉讓物業避辣稅,慳高達樓價6.5%
[28Hse 三地產焦點 第一百六十五期 2018年5月9日] 為樓市降溫,政府先後推出多項辣招,但正所謂「你有張良計,我有過牆梯」,辣招往往被聰明的買家破解。香港樓價高,買家為求避稅,令市場經常出現一些旁門左道的買樓方法。
根據報道指,藝人謝霆鋒去年以$8,500萬購入淺水灣豪宅送贈給父親謝賢,但近日發現單位已轉回謝霆鋒名下。此看似是很平常的舉動,但透過直系親屬「曲線買樓」,令霆鋒成功慳了$552.5萬的稅項。
究竟他是怎樣慳逾$500萬的稅?由於謝霆鋒手上持有不少物業,以他的名義買樓須付15%的雙倍印花稅,即約$1,275萬。而父親謝賢買樓時要付4.25%印花稅;將單位轉讓時,要付樓價的4.25%印花稅,即合共$722.5萬。
就這樣他慳稅$552.5萬,有人覺得是鑽研稅務條例中的漏洞。事實上,這做法原則上可行,亦沒有涉及犯法。在香港,近親之間的轉讓過往一般視作資產處理,而不屬於交易,因此額外印花稅、雙倍印花稅會被豁免。
其實若採用上述方法,買家可以不斷重覆運作,購入單位再轉讓予近親,從而避免不少稅務。事實上,市面上慳稅手法層出不窮,有的方法最後所慳回的費用更多,所以即使方式程序繁複亦有人採用。
記得之前最多人濫用的是利用「一約多伙」購買多個單位,以迴避繳交高昂的印花稅。由於情況嚴重,政府快速堵塞漏洞,不夠半年再次收緊印花稅機制。對於透過近親或直系親屬等「曲線買樓」,要杜絕並不容易,認為可先加入一些限制。
基於人是有自由的,政府無可能阻止近或直系親屬之間轉讓單位,但的確可從細則入手,如限制轉讓次數、規定不能夠在短時間內多次轉讓,以及可考慮規定買家需買樓一段時間後,才可轉讓予近親等。
講起送贈樓,筆者提提各位有意買樓的買家,如果你想入手的物業是業主以「送贈契」形式(即沒有代價的樓宇交易)取得,而且他在取得後5年內出售的,基本上銀行對此物業承造不到任何按揭。
為什麼會這樣?因為單位原業主贈送單位後申請破產後,「送贈契」可能會被推翻。根據香港有關破產的條例,規定由破產人破產當天起計前5年內,曾經送贈他人的資產/物業,即使送了出去根據破產官之申請法庭仍可以命令送贈之轉易無效。
因此,銀行為免承擔風險,故不會批出新的按揭,即是說買家只可以全額付款。當然,其實筆者並不建議大家購買此類單位,即使要買要先做查冊,以及簽訂買賣協議前尋求法律意見,以免因小失大。

6 則留言:

  1. 其實 IRO Section 61A 可以捉佢地,不過稅局做唔做又係另一回事

    回覆刪除
    回覆
    1. IRD 得鬼閒咩......

      又咁講, 人家俾足STAMP 轉讓, 有咩好CHARGE?

      同埋, S 61A 係FOR PROFITS TAX 多, STAMP DUTY 用真係聞所未聞

      刪除
    2. 劣屍實叫你一年一間啦, 唔好咁揚......
      哈哈...如有雷同, 實屬巧合

      刪除
    3. 做到咁揚,都唔用反避稅條例,呢個政府......真係無野好講!

      刪除