2018年8月7日 星期二

給小兒的話

尋日請假整天在家陪伴小兒

想起尋日同朋友講開, 呢個世代900幾個牌都搞唔掂

CPA + CFA , 小子識好多

CPA + JD/LLM 都係一街都係

甚至小子有的CERTS 都係非常普遍, 做咩人頭呀, 會計師呀等等, 其實你話有競爭力? 一定唔算係

係香港就算連醫生都係搵幾皮野, 一D俾錢讀到的牌/攞到的牌, 講真, 又係唔係真係咁"馨香"?

如此N咁多個牌的風氣, 先可以係香港搵到啖飯食下

下一個世代又係點的環境?

尋日睇下育兒書, 搞下報N班都玩左成日, 嘩呢家郁D都8000 - 10000/月

小子無咁DEEP POCKET, 唯有報免費班啦, 一來唔想同人爭, 二來兒孫自有兒孫福, 佢地有自己的路要走, 父母唔可以一世睇住佢, 只要學曉自理能力便可以

為父只可以留番一間屋俾佢, 等佢18歲個時, 如果想創業好, 有夢想去追好, 賣左佢, 做本錢即管追夢

同埋只可以抽盡多的時間陪伴在側, 以身作則教您禮貌待人, 做事為自己負責等等為父30幾年出到去社會俾人"教導"出來的禮數, 以不致你出來吃盡苦頭

小子屋企出身艱難, 無閒餘俾小子發白日夢, 如果小小子想的話, 即管去發夢, 即管去飛翔

家教, 才是最重要的禮物, 而並非三間五間磚頭或者一千幾百萬身家 (何況, 小子到老也要用錢, 留下幾多俾你還是未知之數)


16 則留言:

  1. 不留太多是子孫們的福氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 誠然, 小子其實考慮將一間屋換做商舖, 以低價租俾NGO 做老人院
      因為香港老人院的情況真係好惡劣
      不過呢個都係要比較長時間先MATERIALIZED 到

      刪除
    2. 有用咩,麵粉平麵包不一定平!

      刪除
  2. 記得上幾個月有位社企大佬講過,老人院最大/最迫切的問題是人手。地方反而可以同政府傾。

    回覆刪除
  3. 家教, 才是最重要的禮物!
    --> 絕對正確。小弟只是要求犬兒做個有禮貌,有同理心的小朋友就好。眼見好多家長給孩子整份所謂PORTFOLIO,仲厚過成年人儲左十幾廿年拿出來見工的證書及獎狀。小弟絕對投哂降。
    小弟只記得讀中學果時,有位成績一般的小學同學不幸入了我果間操到爆的中學。入果時歡天喜地,結果那位同學中三讀唔掂離校。有人讀得掂,係咪你個囝都實讀得掂呢!操到機械人咁,最終都讀唔成,仲慘過在一般般的學校,成績見得下人的小朋友。所以,父母不可能確保給孩子一個美好的將來,但至少你能給孩子一個快樂的童年。放過小朋友,放過自己好了!要小孩日後生活有保障,自己努力些,學小子兄買定間大三房或者獨立屋給孩子就好了!(哈哈!又抽水了!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 三兄, 水塘都俾你抽乾了吧 =P
      大三房係俾自己養老的, 老來有個容身之外而已

      獨立屋皮費重呀, 交差餉交到想死, 免得過唔好諗了

      刪除
    2. 三兄,我以前都會想給女兒一個快樂的童年,
      但太快樂的童年,會唔會換來一個痛苦的成年呢?
      矛盾呀!哈哈!

      刪除
    3. 快兄不要豪子孫,慳自己了。改為:"自己住獨立屋,留返間百零呎的納米樓俾孩子日後奮鬥",不是更好嗎!

      追兄又啱。不過,痛苦的成年似乎點都會出現?或者先俾住個快樂的童年小朋友,等佢儲定些快樂,日後灰的時候,可以拿來聊以自娛。

      刪除
    4. 哈哈!睇來培養小朋友一顆好像三兄般樂觀的心更重要!

      刪除
  4. 小子屋企出身艱難,追瘋也是!
    以前係天生天養,現雖談不上富有,但家境大為改善,
    怕自己狠不下心,小女失去被社會"教導"的機會

    回覆刪除
  5. 你地呢個年數是要專心培育仔女的, 就如我仔女在英國, 我絕唔會插手佢地點樣教小朋友, 不過佢地多少都跟我以前點養育佢地個條路, 讀書時要睇實, 放假時去倍玩去旅遊 !
    自己可以做的是使自己資產增值, 而來緊是為佢地埔回流之路 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己就要住得好, 但不須住得豪 :)

      刪除
  6. 培養女兒品味,第時有能力揾個富二代或官二代實際啲,希望到時益埋外父啦,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 風兄唔駛靠外父吧...已經財自了, 哈哈!

      刪除
    2. 被逼綜緩式財自又點同住半山數千呎豪宅、日日出入馬莎拉蒂呢,哈哈。

      刪除