2018年8月15日 星期三

騰訊第二季少賺2%, 極難操盤的一年

究竟明天萬眾期待的700 會跌幾多?

20%? 30%? 今次真係大L獲

今天股票市場真係非常難炒, 買錯2382/2018/175/700/288.......求其一隻新貴買錯左-20% 係起錶, 真係非常惡炒

連941 唔沽都可以85 碌番落去70 (都20%), 真係令人搖頭嘆息

 

【騰訊Free Fall】騰訊第二季少賺2%

騰訊(700)公佈,第二季純利178.67億元(人民幣‧下同),按年跌2%。按非通用會計準則(Non-GAAP),季度純利197.16億元,按年升20%;收入為736.75億元,按年升30%,每股盈利2.08元。

其中市場最關注的網絡遊戲業務,第二季收入為252.02億元,同比升6%,環比跌12%根據各大行預測,第二季網絡遊戲業務收入介乎242億至287億元,中位數為257億,去年同期為238.61億元,今年第一季為287.78億元。彭博引述消息人士指出,內地監管機構凍結了網絡遊戲版號審批,消息令行業出現混亂,這主要由於中央關注網絡遊戲出現暴力及賭博成份所致。騰訊拒絕對此置評。

今日收市後公布業績的騰訊(700),跌幅擴大,跌穿340元低見335元,創10個月新低,收報336元,跌3.6%,成交125.88億元。今目散戶血肉長城買盤已由10蚊一格,改為5蚊一格,於335元,有逾千個散戶買盤掛買,涉及56.7萬股,涉資1.9億元。今早大利市機顯示,逾千萬元的主動沽盤超過30宗,有兩宗成交更達到5000萬元,涉及16.3萬股及14.7萬元,同樣以338元成交。昨日騰訊港股通全日錄淨沽出27.21億,其中港股通(滬)錄23.37億,港股通(深)錄3.83億,為歷來騰訊北水的最大規模走資。

5 則留言:

  1. 一早講咗2018是股災年 !

    回覆刪除
  2. 第三季會好D既 不過連mon hunt都唔被人玩要下架就引來了政策風險
    Fortnite 話有綠色通道過審批 但唔知幾時,美團IPO睇黎凍過水
    D白馬股可能會因為QQ收水而引發骨牌效應

    回覆刪除
  3. 好有趣,壞消息總在跌市特別多。政府都插多隻腳,驚佢跌得唔夠深。
    按非通用會計準則(Non-GAAP),季度純利197.16億元,按年升20% --> 其實份業績係咪真係咁差呢?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,miss expectation 已經可以講到世界末日咁架,
      講多兩日會講多好似就黎冇錢賺要蝕錢咁架啦

      刪除
  4. 其實賺少左好正常, 不過股票市場炒EXPECTATION, 無計

    回覆刪除