2018年7月23日 星期一

香港的核心價值, 新香港人的衝擊

又有一單最爆新聞

假疫苗, 假奶, 假食物

大陸樓市炒炒炒, 無視風險胃納推一舖

雖然咁講係政治不正確, 但此乃國家人民應該繼續改進的地方

小子工作的環境極多大陸人, 佢地都係手持香港永久居民身份證的新香港人

佢地最鍾意講就係: 國內的精英才來香港

第二句鍾意講就係: 有錢我都會把它運來香港, 不要放在內地

第三句就係講: 香港作為內地最自由的城市, 與國際接軌, 做事有信心保證, 國家50年也超越不了

 來讓我們點算一下國內精英有多少? 13億人口, TOP 1% 講緊1300萬, 係成個香港人口的2倍

未計及日日150放落來的"比較低端的人口", 放1% 精英來香港, 已可以將成個人口換2次

而中國人最鍾意講咩? 有土斯有財, 與及死炒爛炒, 賭一舖

有中國人的地方, 就會賭, 拎把瓜子可以變翻攤, 啤牌唔夠4條友鋤大弟可以三人鬥地主

什至條女著咩色裙都可以賭番舖, 真係由心而賭, 嘆為觀止 (香港人都係, 唔好笑人. 幾多人08年沽自住樓等跌恨錯難返?)

觀乎隔岸的深圳, 一年升一倍, 出盡限購限貸都係咁......

一個賭性咁強勁的民族來香港呢個大賭場, 成件事會點發展? 我唔敢估

但前事不忘, 後事之師;

國企來港上市 (19XX年), A 股 H 股 都唔識的老散, 抽ICBC, CCB, BOC 賺到笑 (有人識睇PRSOPECTUS 嗎? 嘩哈哈!)

03年開始CEPAS/自由行開放, 香港旅遊業躺著也賺錢

10年停房地產CIES (投資移民) 前, 大陸人瘋狂投資九龍站及其周邊物業

到200X 年, 教育局狂放大陸人來香港讀POSTGRAD, 有幾多人在香港讀書之後做到7年有3粒星? 無從統計

政府唔會同你講個數字出來, 曾經有報章講話100幾萬, 但想深一層, 實在遠不止於止

10年前後, 身邊的你你我我都梗有一個係左近.


【陸疫苗醜聞】65萬支恐流入市面 網民:非得逼著人去香港打疫苗?

8 則留言:

  1. 小子兄所言什是,既成事實,大家如何面對?
    難怪小子兄抱緊港樓不放!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子兄所言什是,既成事實,大家如何面對?
      --> 對沖!抱緊港樓、香港大地主的股票同一眾持有香港商場的REIT比如領展、MAPLETREE GCC...

      刪除
    2. 又唔係一定緊抱, 沽貨磨合優化都可以
      但大前提唔好一間自住都無囉
      收租樓我都係覺得遠比其他投資物優勝

      刪除
  2. 真係越黎越多內地精英來港...港樓好難跌,太強需求

    回覆刪除
  3. 我有個內地同事,平時非常慳儉,在香港自己一個住,收入OK但屋企應該冇乜support。但有一次講到買樓,佢抱怨未住夠七年買唔到樓。

    我答:「你兩年前強忍15%BSD入市,現在已經升凸。現在你住的樓已經升破600萬,首期多一大截,好難搞。」

    同事答:「兩成首期自己出,四成首期屋企出,都是要買,無分別。」

    內地精英來港最恐怖的是他們十個人有九個會買樓,一住夠七年即買!

    而香港人是不一定有能力買,就算有都不一定買。

    再過十幾廿年,香港物業市場就恐怕只剩下三類業主:有錢人、舊香港小投資者、新香港人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最恐怖係:
      1)無限金錢
      2)個個都買
      3)唔駛條租頂供款

      刪除
    2. 內地精英來港最恐怖的是他們十個人有九個會買樓,一住夠七年即買!
      --> 絕對係事實...

      刪除
  4. 香港,有能力但唔買,寧做共奴,不做港奴,無計

    回覆刪除