2019年12月2日 星期一

寫在2個星期前 - 又推人上車

呢篇文其實係IN BOX 都有14日之多

無錯,小子又推L左人上車啦! 哈哈!

今次係中學師弟M 。

不成文行規,D經紀其實好"賤"的,如果你買到筍野同埋靚野,佢地會游說對家老撻,打鬼電話等等務求搞散你單DEAL,都唔會俾你得手,如是者最受害梗係業主同買家啦,買家又買唔到心頭好,賣家唔好以為無影響,得罪AA 係好L麻煩的一件事,一單DEAL,如果AA 企唔企你個邊都已經爭好遠。仲要暗中射盤撩散人的陰質招數等等,防不勝防。

有別於過往的POST,因為世界好細小的關係,我唔會開單位了,此帖文係恭喜M在風雨飄搖中出手買到心頭好。

件貨由最初11XX 的價錢,臨尾減到10XX,再俾小子夾個相熟AGENT 夾多幾十收貨。(P.S. 相熟AGENT都俾我推左上車,今年係TG 最勁個幾日買左件3房,所以呢張人情牌呢,係有得用.....小子都成日笑佢,吖,我推你簽名個下值100萬啦.....)

筍唔筍見仁見智,但係師弟鍾意件貨,住得開心就情刻無價。

再一次衷心恭喜師弟進駐海怡做業主。


5 則留言:

  1. 快兄又在低谷出手助人上車了。果真有俠士風範!BTW,我有預感,應該很快有得同你飲返杯了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,算上我一份,你們在線下飯返杯,茶客在線上倒杯茶跟你們隔岸乾杯 XD

      刪除