2019年3月26日 星期二

沙中綫陰司路路通

調查委員會確認泛迅員工剪筋 紅磡站工程安全不重建


政府今日(26日)發表沙中線紅磡站獨立調查委員會中期報告,有37段內容被遮蓋。委員會就工程作出裁決,委員會認為相關工程並沒有按照合約規定執行,但委員會同時認為紅磡站擴建部分的連續牆及月台層板建造工程達到安全水平。
委員會表示,儘管工程監督及檢查機制有頗多不足之處,但考慮所有證據後,特別獨立結構工程專家的證供,認為紅磡站連續牆及月台層板達到安全水平,無須重建或進行加固。委員會又接納專家意見,贊同在東面和西面連續牆,東西走廊月台層板及南北走廊月台層板裝設儀器,用以測車站運作時的移動幅度,並向政府匯報情況。因此建議通車後持續監察相關結構,以給予公眾信心,但認為如顧問所指般車站結構不大可能出現大幅移動。
至於事件中剪鋼筋的情況。委員會認為不廣泛亦非有系統,只屬個別行為,工人亦多次將B款鋼筋取代A款鋼筋,亦有鋼筋未完全扭入螺絲帽,委員會認為相關行為是泛迅員工所為。
監管制度方面,委員會認為港鐵及禮頓極度倚賴檢測表格,但部分表格是否真確實屬疑問,委員會批評填寫表格程序不夠嚴謹。
唔COMMENT啦, 總之過海自己睇路啦
其實呢單野有工程界人士都有幾多EVIDENCE下, 求其開個委員會吹幾咀就得
咁D樓唔駛驗樓啦, 都唔影響到安全, 執咩漏啫
真心為香港的水準愈況低落感到很不是味兒

11 則留言:

  1. 但考慮所有證據後,特別獨立結構工程專家的證供,認為紅磡站連續牆及月台層板達到安全水平,無須重建或進行加固。
    // 嚇死寶寶呢!扮野都加固一下吧...

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲專家一早俾人收埋哂,俾埋啲建議不盡不實,真係自求多福啦要

      刪除
  2. //嚇死寶寶呢!扮野都加固一下吧..

    重點係,而家無加固,咁開左之後你搭唔搭?

    回覆刪除
  3. 上星期六新世界件新盤, 對正條高速公路天橋, 樓下條街好似個垃圾岡咁, 後面同側面比舊樓夾住, 竟然可以一Q清袋, 完全無法理解... 唔知係咪恒基另一件新盤幫佢頂住個價, 定真係附近買餸太方便了?
    有點慶幸佢早一日抽籤, 卻只能抽到排一千二百幾, 否則便買不到另一個更筍的新盤

    回覆刪除
  4. 市區近鐵路的新盤, 只要不是開離地價, 相信都會1Q清吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得除左首輪推售最平座向的兩個單位外, 其他的都太貴了, 吸引力不大

      刪除
  5. 或許頭幾年未必會有事, 不過十年八載之後就難講

    回覆刪除
    回覆
    1. 建制派必定滅團
      不過到時入多300萬人口入來
      大局已定

      刪除