2019年3月4日 星期一

陪樓記

呢個WEEKEND 小子去左陪人睇樓同埋夾人上車 =.=

青山公路2房全山景, 500頭

應舊同事L要求, 去左睇一轉, L 話, 小子你都幾CHUR, 無他, 小子要求先要帶票先同佢去睇, 再加上星期2-4 問左舊同事L 3 次你係唔係真係想買/要買, 我先出去一齊睇

其實上車係一件美事, 不過呢, 人性係好差的, 買樓輸左係會X死你, 而贏左多數都係話自己眼光好, 唔會講多句多謝.

呢個差唔多90後的同事真係有禮貌兼且識諗, 真心抵讚 (L有睇本BLOG的, as said, 輸左唔好X, 講左你知風險)

如是者食完個飯睇左3間, 一間550, 一間530, 一間52X

其實買樓, 先排3間你最LIKEY, 如果有心買, 試哂佢, 總會買到貨

如是者, 550 個間 (估495), 佢地OK, 我話你諗清楚俾唔俾多50萬人地先....你堅係鍾意的, OK, 因為買樓唔係跟估價, 估價只係參考, 入面景觀樓層質素, 估價係無反映到
1層高1-2萬, 但如果山景, 因為山坡向上斜, 所以某個位個山景會係好唔開揚, 基本上又無反映在估價.
重申一次, 估價只係FOR 參考, 買樓能買到貼價固然可喜, 但不用執著於一定要同估價, 咁樣係無咩意思

530個間, 條業主扭屎忽花, 話唔賣.....跟住打番俾AA 話538 先賣...
WELL, 個AA 係我用的, 你覺得會唔會幫你?! 太可笑了....
仲有, AA 話, 如果你買, 有責任同我講, 樓上另一個WING 有間凶宅....即時FOUL OUT
本人好L憎睇凶宅同層/上下3層, 係會DIU 到個經紀不似人形....

小子直接講, 留番佢本人自己用得架啦. 唔駛賣
業主係代個老母賣....仲要扭身扭勢. 心諗你都HI 大左.....
如果有票, 我係你我即簽啦.....
唔駛估價了吧, 收工

咁到第三間, AA話見到業主可即砌, 咁又要問下同事仔意思, 因為呢間係第三選.
價啱可吊....
如是者....就吊左了...不枉小子飛的300入去, 倒屎咁早...10點半..
收皮時間連食飯下午3點

至於星期日, 又陪太座朋友睇主區...呢次真係精彩.......
第一間3期中層E單位, 入到去, 小子因為無盤紙, 但目測係632' 實呎
同朋友講 (AA 已收工, AS USUAL), 呢間應係632' , 優點係邊, 缺點係點, 618' 無D咩 640' 又無咩咩......
小子係業主面前話...632' 唔係得罪, 係間房細左少少, 8X6', 不過可以裝修偷位...ETC ETC.

個業主無黑面, 仲話,好多謝你讚我個單位...小子話. 中肯, 有咩好都唔好我大約都知, 陪人睇, 能講就講, 希望你唔好介意...

業主同AA 話. 你一眼就知632'? 係呀, 個厠所LAYOUT得632', 662' 同676' 有, 四房都有. 19座H單位.....(AA CHECK 中....係喎....=.=)

業主問小子, 你係AGENT? 定係做設計師?

小子當然話唔係. 俾埋咭片佢添....佢話....下........做ASSET MANAGEMENT? 唔係掛..仲熟過D AGENT....

跟住個死人AGENT 笑而不語....真討厭

再睇左10間8間左右, 又係坐低時間, 揀左3間, 有一間佢地係好鍾意....開1038萬.

小子又係個句, 你買唔買得起先. 鍾唔鍾意...

佢地OK, 咁睇下估價...

估1088 萬最高....最低1024.....SHIT.....即吊啦...

如是者問埋家人, 錢OK (都係個句, 呢家買樓唔止一人之力, 鍾意唔鍾意都好, 呢個係事實)

供? 19000, 更加話無問題.... (譚仔都15000, 兩個人30000, 點會供唔起?)

如是者, 上番小子家中, 帶埋小朋友去睇多次.....小子臨尾問, 你有無票? 佢地話無...

唔緊要, 小子有....我即刻拎埋票出來....一齊去番睇

一路行過去, 小子都勸佢, 話呢件野, 過唔到今晚, 如果諗, 聽日星期一, 係有機會無左, 不過當然係你唔買就無計....

點L知......入到門口....業主開門, 話已傾緊價....HOLY SHIT...開口中...朋友+AA 都O 咀....(AA 話, 你有無咁L準呀.....=.= 小子都話, PT 跟你搵食. 佣俾你, 小子興趣無咩所謂)

咁當然, 鳩沖入左話睇多次先啦...帶埋個小朋友....

業主因為早前同小子好好傾 ,佢開門
AGENT 叫佢入來, 問對家開幾錢...佢話1000, 上到門口加到1030 先俾入屋..NOW 叫1037萬, 係咁二減D...

小子即刻問朋友, 話嗱...980-1000, 到1010, 1030, 對家幫你試哂價, 呢家得1038 直攞. 你行多一次先, 再問自己OK 唔OK, 你OK 1038我同你攪....

同一時間, 對家區經同業主我都傾左, 如果同價, 區經讓路整散對家, 1038 業主賣俾我朋友....

業主仲話, 我知估價1088, 但我放1038, 想走貨....(HOLY FUCK, 我真係想講粗口....想沽貨同賤賣無關係吧....1068都沽到啦....DLGH)

好, 行完一輪...我話.....真係好筍, 不如BID 到1042/1045 大走佢, 你肯俾1038, 有凸搞到我俾, 當係入伙禮物 (好好朋友, 俾埋錢我都無問題, 當然事後太座話你陪睇樓仲貼埋錢係精神病 ?! 幾皮野買LC 煲買到你慌)

咁朋友話都係要搵家人商量下先, 小子話, 一行出門口就俾左對家架啦...1038 係MUST BUY
16000@ 海怡靚則靚景估到價, 個業主係太好人

食完飯, 朋友同我講, 家人都話OK, 問我件野賣左未, 當然係賣左啦.....

下次請早, 筍野係天黑都未到......已俾人搶左....個業主星期5放盤的.

小子都話, 估到價的, 如果小子有名, 我已經同佢死過, 加到1048 BID 7佢......不過要俾15%, 即係1150+, 合理價囉
如果我再買, 要俾60% - 70% 首期架啦, 加埋15% DSD, 同FULL PAY真係無分別, 香港政府, 你真係贏L左啦
學輕資產派話齋,拎住7M 買債/REITS 等等可以退休啦...又唔係發樓寒, 多一間又唔會開心到彈起, 無必要放自己係呢個咁老尷的SITUATION


夾夾夾......

24 則留言:

  1. 快兄真係十分好人,肯陪朋友睇樓。除非是家人,否則小弟寧願花時間陪家人好了。
    話說回頭,上年年尾百慕達三角時段,就應該出去買樓啦。家下無哂霧,仲有A股隻狂牛蠢蠢欲動,業主唔反價,仲要開低價,應該是可遇不可求了。

    回覆刪除
  2. 絕對係....不過羊群都係喜歡等"明朗化"先出手...
    咪食貴價野
    所以我話可遇不可求
    落左小子手中呢口價係無可能會出的
    無樓睇1068萬係基本盤

    回覆刪除
  3. 買得青山公路段,理應買海景單位。青山多怪石嶙峋,如見屯門公路,則彎多易見䥥刀煞,窗外景觀風水未必咁好。低層望內園會較穩妥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 海景630+, 仲要無盤
      有一間放左匙2個鍾俾人買左, 628萬
      其他青公海景多數3房, OUT BUDGET

      刪除
  4. 小子兄好人就一定係啦!畀我就啋嗰啲朋友都傻,行動力決定力咁低,浪費我時間!
    但係個業主好人到我覺得匪夷所思,低估價50萬都肯賣,佢一係好有錢,一係層樓係繼承返嚟唔使錢!
    而家肯買嘅都係要自住先出到手,明明一兩個月前平一成,而家又升返曬,投資真係冇得諗😅😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢急住換三房半
      原因當然一早問左
      呢家海怡大單位升到痴左綫.....
      3房半佢睇中間最差的都要1300萬

      刪除
    2. 真係要跟你學下嘢先, 不過我真係少去港島😅😅

      刪除
    3. 師姐, 研究研究, 學海無涯, 睇多D幾時都係好

      刪除
  5. //下次請早, 筍野係天黑都未到......已俾人搶左....個業主星期5放盤的.
    應該同你個朋友講明年請早了,不過可能要帶多一球了~~

    回覆刪除
  6. 真是貼題到呢,睇到好肉緊~~~~~~~~~

    回覆刪除
  7. 快兄經常造福人群,做到你朋友真係三生有幸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係咁推人入火坑喎, R兄....

      刪除
    2. 有無睇過 the count of monte christo?

      表面睇以為係死路一條,細心發掘一下先知係寶藏!

      刪除
  8. 快兄呢篇文, 令我諗番起我換樓既情況; 當初既猶豫不決, 代價就係買貴80萬

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份人(包括小弟)都試過,之後都係死死地氣追返價。

      刪除
    2. 小子2012/13 年差一年, 輸左30% (1.2M)....
      買細100呎, 買貴120萬....
      好彩輸得早, 否則呢家30%真係.....大獲

      刪除
    3. 多口問: 點解對家區經會讓路??

      刪除
    4. 呢個唔知喎, 可能對家同佢有過節呢? 又可能傾緊減佣呢? 真係估唔到

      刪除
  9. 故事精彩又貼地。

    小子可否分享一吓,對屋苑車位當下投資價值嘅睇法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋苑車位投資先睇住戶/車位比例
      就海怡計, 3.5:1 左右, 租4000, 165萬
      厘數係吸引

      但係要買一定係買新區如TKO 等等, 因為新一代搬入去多, 生左小朋友應會對車位有需求
      唔似得海怡, 上一代人比較多, 反而車位一係自置, 一係搭巴士
      所以升值係要等佢地搬走哂先有合理預期發生, 而睇人口結構係比睇3:1 定4:1 重要

      然而, 車位淡市去貨極難, 有心理準備坐多一會, 或者幾會
      一來得1% 佣, 1萬左右, 經紀唔會做你生意, 除非你大LOT 拆售 (拆售係3-5%佣)
      二來, 車位係消費品, 經濟唔好就先賣車 (呢D理論野上網都搵到, 唔多講)

      刪除
    2. 如果一定要買, 首選沙田區

      刪除
    3. 多謝小子兄既專業又具前贍性的分析。又長知識了!

      刪除
  10. 我還在等奇蹟, 而手中港元沒儲齊 ! 最好金價升人民幣升而樓價跌 :)
    李居明說的三年水地年剛剛開始姐 !

    回覆刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除