2023年11月7日 星期二

有仔襯嫩生, 有樓襯嫩買

近排個市回左15% 左右, 開始又有平野湧出來

加上政府的招數實在係同市場預期有落差, 以致小子所認識的投資者都按兵不動

勿論你個D開班撚話幫你出貨又好咩L都好

你踩落去個市睇下, 你肯俾票, 有平野係合理預期

無論移民盤又好, 有D收成期隊貨又好, 係有唔少的潛在平貨出

小子蛋家雞見水, 甩名都甩唔到咁撚多, 見住間4房全海景由1495萬, 呀比卡超出左招之後, 直劈到1328萬, 仲要係4房樓王, 我心諗真係買到賺到了. 

最尾反價到1338萬沽, 原業主係大孖沙, 沽哂D貝沙灣, 呢件海怡係最後一件貨

當然有人漏夜趕科場, 又有人辭官歸故里, 趕科場個批好多都係後生一批

試問你40, 45 個時有無25個時的賭胆?

小子啱啱有個做基金的朋友, 個fund close down 左, 啱啱買左樓, 好彩佢夠貨, 俾50%, 如果唔係啱啱租客走埋真係頭都赤

俾著25的小朋友, 幾大就幾大, 燒賣就燒賣, 搵番357雞唔係咩難事

到你人到中年40幾, 上有高堂下有妻兒俾你養, 就唔係食少餐OMAKASE 去少次日本旅行可以解決到件事

小子都30 到尾, 見到好多中同個D, 兩名小朋友入ESF, 租多個港島大3房, 底莊都8皮野走唔甩

怕且叫佢去推多口都未必有信心推

所以, 有仔襯嫩生, 有樓襯嫩買, 後生有體力, 有青春, 點都玩你唔死

呢家好多文章話, 喂新一代躺平, 我好難評論, 去到外國做基層工作係唔係適合係人人不同

如果你在香港的, 我只可以講, 到40左右, 你的胆子一定無20咁大, 你執唔到平貨, 40你有無賭胆去執, 有幾多骨格精奇的可以舖舖推, 怕且唔多.

呢期新聞就係好多專才開始出來執你漏出來的筍野, 包括百福花園低層5.1M 3房, 香島2房原業主輸2球敗走等等....sentiment 在未完全撤辣下都係應該咁上下, 睇下邊個頂唔順早沽俾匙走人

2 則留言:

  1. 我都想借機換樓, 但一無名, 二亦覺得高難度

    回覆刪除
  2. 週街都是平貨,說明都不是真的平貨,只是整體市價回調的現象。我認為中產屋苑(太古城、海怡、黃埔)還未跌完,當租金回報率達到4%才能有承托。

    回覆刪除