2021年1月28日 星期四

可恥的大戶

相信有炒開, 甚至係無炒開美股的都有係呢幾日聽到GME呢隻股票

因為咩原因只俾平倉唔俾開倉?

係因為散戶捉到個GAME的BUG, 當權者搞唔掂所以限制交易?

在號稱自由市場中的美國真係非常可恥。

平時機構出大行報告寫死股票加埋沽空就可以話自己係1,4 號牌有CHINESE WALL無溝通無問題, 呢家你沽大左俾人夾爆倉就可以限制交易? (用RISK的EXCUSE 去限制人地打爆你個莊真係好可恥的一個行為)

股票市場係一個大賭枱, 願賭服輸, 唔通輸左錢又可以問券商或者大行追討?

問題的重點係在於GME 呢隻股票俾香櫞沽凸左, 如果一般沽10% FREE FLOAT 根本係無可能夾到倉....

NAKD, AMC, BB, NOK 全部暴力只準平倉, 真係非常可恥.

公就你贏, 字就我輸....咁仲有人肯玩?

FED 印錢已經係不斷搶奪平民打工所得的成果, 令到錢紙貶值趕你D錢去股市樓市債市賭一舖, 

然而,樓市本身唔公平, 發展商賺左大部份利潤, 業主只能收到可恥的2%或以下的租金, 還有跟住個銀紙貶值的RETURN, 背上種種吸血鬼污名又要怕失業怕借大左還唔起俾人拉閘

去到股票市場, 抽新股又係俾PRE-IPO CORNERSTONE食哂大部份PROFIT (未計A-E輪融資不斷推爆個估值再上市食一大筆, 例如700便係一個例子, 快手美團等等都係strategic investors, 上左市個A輪B輪投資即係fair value through P/L年年有幾筆可觀投資收入)

而投資者爆孖展抽B組抽唔到都要俾息同埋FEES, 萬一上市大跌3成就一褲都係.

難得有個BUG, 好, 人為封殺你...吹咩....

真係好賤格

利申, 沒有持有以上任何一隻股票

其實, 香港市場都係一樣, 炒仙股, 個莊拎花紙數你飛, 炒OPTION, 睇OI (OPEN INTEREST), 縮VOL, MARK 差價), 期指"對沖" 但其實同你對賭, 買升60123, 買跌60456....等等在香港市場已有發生, 今次美國市場權力部門真係做得俾佢地指控的"被操控"市場更加無恥, 更加肉酸.

難道不久之前大戶們將期油沽到 - $39 / 桶打爆啲老散又會有手下留情的一秒?

https://www.bbc.com/zhongwen/trad/business-55837759

但屬民主黨進步派的國會議員亞歷山德拉·奧卡西奧-柯特茲(Alexandria Ocasio-Cortez)認為,華爾街的投資者向來都把美國的股票市場當成賭場看待,現在這些投資者也只不過是仿效他們的做法。

一些分析人士形容這次只是部分人的「暴富」計劃,但也有聲音留意到參加這次行動的網友有種「報復」心態,目標是被視為賺取暴利的金融機構,Reddit的討論內容也不乏針對「嬰兒潮」世代的批評,指這些中老年人控制著社會大多財富,對年輕一輩並不公平。

Markets.com的分析師尼爾·威爾森(Neil Wilson)認為,這次事件最特別的地方是網友是以「行使私刑」的方式行事,來對付這些有參與做空股票的投資基金。「這是一個世代之爭,針對那些富有的人行劫,然後給予那些在千禧年代出生的貧窮年青人。」



7 則留言:

  1. 說真的...真的好失望...
    用媒體同關wallstreetbet都不成功就直接改變遊戲,
    還指控散戶操縱市場....竟然係大戶話散戶操縱市場

    回覆刪除
  2. 冇美國官方首肯,d大戶可以咁霸道?美國政府保護有錢人既措施係唔錯,但對平民就差d.....

    回覆刪除
  3. 呢單野真係Juicy到爆,完全係勵志友團結打爆獨裁者的故事,未來一定有人拍電影I think

    回覆刪除
  4. 賤美一向都賤,只係今次爆單大野,比你地知道賤係無底線

    回覆刪除
  5. 大戶係衰,但散戶真係有咁嘅實力對賭?
    似係沽空機構,跟momentum 入市多
    而且,成功經驗,無法複製

    回覆刪除
  6. 小子兄, 有時間可唔可以分享下仔女教育的選擇? 偶而會見你提及,但想知多啲背後的原因等, 你有時間先, 謝謝!

    回覆刪除