2019年12月18日 星期三

貨尾單位

小子上星期襯有少少時間,睇左呢個盤的貨尾單位

呢個盤其實唔錯,小子認為以發展商的實力,無必要俾呢個PLAN, 多謝政府空置稅迫到發展商將D貨推番出市場。

發展商PLAN 如下:

1. 放低15%, 住4年免差餉地租

2. 可以放低3%/年,玩多2年唔駛上會

3. 6年後就自己搞掂上會





















個盤最細的單位都9XX 實呎,可以定位為中高端的換樓階梯。如果10分鍾車程內旳MTR盤想UPGRADE 的話,其實係一個靜中帶旺的選擇。

至於價錢,講緊20000-26000/呎

20,000/呎個隻係下行覆式,對住大埔仔邨係暗左D,相比起一層過的APARTMENT 同埋上覆,係真係差左少少。

同比同系的港島盤,雖然叫價不菲,而亦都無咩水位,但自己住來講係真係幾舒服下。

APARTMENT 就理應無咩升值能力,叫到900實呎2千幾,隔離MTR 上蓋講緊有錢找。

唯一可以有機會發圍的係因為全屋苑的定位係比較多屋仔,而屋仔的定價往往理應係好難做PRICING,呢家同APARTMENT都係24K/呎左右,將來賣哂的時間,MISPRICING 係有機會做到有雞偷,至於偷雞唔到蝕唔蝕把米就閣下自理。

以呢個發展商的用料及出品皆上品,如果無空置稅下,理論上齋坐貨坐番佢幾年都應該唔駛輸,今天佢仲要俾埋個靚PLAN 你食胡。

計及先放低15%,白食白住免差餉地租管理費4年,以2%的RENTAL YIELD 來計,回番8% -10% 俾你,而係NET 8%-10%。即係你只要俾5%,便可以"睇4年" (我講賭4年),第4年無事的話,你的成本係5% 樓價+印花稅。

以小子睇的2XXX呎上覆來講,只要間屋升到6% 便可以打和STAMP + 賣出佣條數,以數論數係有數得計。只限"賭升跌",因為差餉地租管理費加埋的話,絕對超過2% 租金收入,6年之後賣唔到便頭都痕埋。


8 則留言:

  1. 2000萬起跳,仲未計要為豪宅裝修... 我輩只有望門輕歎!
    相同價碼,現在去鋤二手,會否更有勝算呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三兄, 絕對係二手有勝算,所以話APARTMENT 輸的機會實在不少。

      至於屋仔,因為無咩可比項目,有無雞偷? 蝕把米...

      刪除
  2. 呢個盤邊度來? 以家仲入市? 我年中買左白石角,其實仲驚緊,都後悔緊!真係唔驚共產黨? 快兄點睇呀?心煩人上 KK

    回覆刪除
    回覆
    1. KK兄,

      新世界傲瀧。

      驚唔驚共產黨? 唔驚,因為無咩好驚。因為中國其實行緊資本主義,不過,中國特色係共產黨做KEEPER,大部份係黨,小部份出來要儲錢放係邊度? 澳門? 人民幣計價金融市場?

      問題核心在於"出唔出到境變白錢",而唔係咩中心。股票市場,香港T+2收錢,TT 去外國,唔中AML

      而香港, 暫時係無呢個問題,沽樓60日,沽股T+2。
      全部錢唔會限你滙出,此乃真正優勢。

      而香港自開埠的財富,都大部份在樓。除非限滙,否則香港仍是金融寶盤。

      刪除
  3. 點睇白石角前景呀?中大同白石角非常近!😖😖

    回覆刪除
  4. 本熊搵租盤都睇過傲瀧,但最後都係揀左The Wings

    回覆刪除
  5. 快兄時時更新睇樓資訊,點都要留言支持下:D

    回覆刪除
  6. 雖唔同地區
    比華利山別墅 長時間keep 1萬蚊唔洗
    對面岸雲海又開2萬幾
    真係平衡時空...

    回覆刪除