2019年4月2日 星期二

SLASHER的態度

近排愈睇愈多PE Deals, 愈睇得多, 愈發現香港新一代, 包括自己都要不斷學習, 真係非常之AT RISK

好似抖音, 今日頭條或者鬥魚, 虎牙等等我估都有朋友睇過聽過

不過唔睇由自可, 一睇再睇, 真係對香港的競爭力愈來愈擔心

小子一向都好鍾意周二珂, 又靚又唱得好聽, 你諗下以佢的樣+唱, 加埋馮提莫

我地香港有.....?? 最近有MIRROR 同ERROR 都好勵志. 但諗深一層, 有幾多香港青年會閒時上CHANNEL 發展副業?

90/00 後多, 不過都係走下貨, 網購下咁, 80後真係已經好老餅了.

大陸真係地大脈博, 人地真係玩到好癲, 唱得好過幾多"歌手"....

再睇深D, 最近小子睇哂佢地的老細點起家, 真係滴汗....實在太勁.....以我地香港人思維, HUYA都輸緊錢, 好難投喎 (好多FAMILY OFFICE 都先睇盈利先投), 但係大陸個EXPANSION RATE 真係遠遠得人驚....而變現能力及途徑往往係香港老一代意想不及, 真係不得不寫個服字.

好似周二珂, 馮提莫咁拎自己去不同平台MONETIZE, 吸引FANS, 無咁勁個D, 上抖音邊玩邊食廣告 (仲有人去GOOGLE BLOG 收個幾百蚊? =.=)

行文時無啦啦又諗起舊同事L同舊舖老細話小子好似咩都知咁, 其實要正名番, 係咩都知D唔知D, 主因係小子經常提醒自己, 唔可以RULE OUT 任何獲得知識的機會, 因為唔知幾時有用 (WELL, 睇周二珂竟然對呢個PROJECT有用, 真係ORZ);

同時地, 亦都要勇於交下學費
期權, 牛熊, 輪, NAKED SHORT, 孖展都炒過 (係FX 同COMMODITY無玩), 交完先發現到邊個炒法係適合自己
當然結語係唔好買DERIVATIVES, 更加唔好NAKED SHORT
小子試過開完個會唔見10皮, 哈哈, 貴唔貴? 個時來講係好貴. 不過買到個經驗係永世都無搶到你的, 只要有用腦分析總結一個屬於你自己的經驗
小子之後用呢個EXPERIENCE研究炒RIGHTS, 一口過贏番哂輸俾輪商的學費......所以以小子來講, 呢10皮野係抵俾的.

亦都咁講, 小子都見過炒輪可以FULL PAY買樓, 真人真事, 小子仲要識佢, 佢一口買10M 股輪, 炒3格. 小子都自問無咁的吉士, 唔啱炒法, 佢贏7輸3你真係吹佢唔漲 (好多證券行全職AE係自己炒, 身懷絕世功夫的)

至於樓, 其實講真, 係保存財富多於炒, 係呢個時代, 隔離座賣900, 無啦啦唔會賣到1200 (除非你好熟玩法, 不過呢家玩化妝樓都無得玩同埋成本極高)

記得2010-2013年仲可以玩摸貨, 化妝; SSD 出齊後係迫你坐YIELD, 如果不能保持初心, 接受新的資訊並進行研判, 都好大機會會落錯車, 然後主觀地希望佢跌而錯失呢個大升浪

其實3D 辣招係可見將來都唔會取消, 其一因為林鄭唔會有吉士去孭呢個風險, 加上3D 一路話係打擊炒樓, 而無人會"反對", 再再兼且政府係唔駛賣地下有收入, 佢係全無取消的誘因

同埋佢搞逃犯條例, 沙中綫夾硬通車同埋明日大嶼都周身唔得閒, 仲有時間搞D無爭議性的KPI? 我估機會係好微.

而新買家買左鎖3年, 愈來愈乾盤下, 未來會係點? 睇下對岸深圳南山的YIELD 係合唔合理? 0.5% - 1%?

物業上升, 亦都造成下一代的一個契機, 加速向外搵機會, 我深信, 我們的下一代會更快可以融合在大灣區, 或者有更多人沽左物業, 拎錢移民, 呢20年係比較pains-taking, 唔止90-00, 80後都要似一舊海棉寶寶, 清空自己, 吸取新資訊並化為已用






8 則留言:

  1. 剛剛跟谷友說,我身邊成功的朋友,全部都是擁有強大的自我,鋼鐵般的意志力。或者要再加上快兄所說對知識的飢餓,及肯試肯搏。我相信不同年代的人,香港人也好、內地人也好,都可以擁有這些特質。而擁有這些特質的人,在甚麼地方都好,大多有一定成就。至於,沒有這些特質的人,很可能被競爭更趨激烈的新世代所淘汱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 強大的自我,鋼鐵般的意志力

      //成功的其中一個要素係不斷向前, 而不斷向前的前設係-->強大的自我,鋼鐵般的意志力
      相信自己+持之以恆的執行力

      刪除
    2. 相信自己+持之以恆的執行力
      //快兄又點出關鍵!

      刪除
  2. 兩地差異收窄, 港人北上不是新鮮事, 反而現在很多港人對大陸仍然抱有保留的態度, 覚得什麼都是造假。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這時代最好係香港新一代可以揀定自己的前路

      最差係將會好似上海北京咁, 無左"原住"的身份

      在中港融合下, 身份模糊化, 祖籍模糊化

      所以小子身體力行叫朋友買樓, 因為下一代如果無地方的話, 祖籍都係香港, 好似我地大陸祖籍咁...永不回去, 亦回不了去

      刪除
    2. 很多港人對大陸仍然抱有保留的態度, 覚得什麼都是造假。
      //恰恰大陸強勁的部份可以是領先世界。大陸落後的部分,也可以冠絕世界。問題是你是否願意去看整體,或者積極點,專注看有水的那半杯水。

      刪除
    3. 站在巨人的膞胳上發展 (即係COPY)
      但係COPY 可唔可以成功呢?

      近排讀緊一D關於AI 的文章, 講到中國之所以AI有強大發展, 因為DATA 太多, 根本有排都未PROCESS完, 所以增長還是爆炸性

      不似美國咁樣已停滯不前

      以投資角度來睇, 買中中間最大增長點已贏到開巷, 仲需唔需要執著本質係COPY定係最終係贏定輸俾美國?

      太過固執於最終贏輸.要揀到最好最高端先會買10蚊,最尾好多機會都失諸交臂
      A - F 輪融資已可以不斷推高估值, 退出發達
      大陸人就係無間斷咁ALL IN 食中間個水, 已經贏到收唔到制
      (例如GOGOVAN你PRE A入, 呢家EXIT, 已贏N倍)

      若然執著於IPO, 無異於將自己的CHOICE 限死左
      當然這又關乎於投資門檻問題

      刪除
  3. 可恨近來才看到你們的blog,很多時也刺中自己的盲點/缺點。不止文章發人深省,眾人的留言更昰精彩

    回覆刪除