2019年4月29日 星期一

鯉景灣戰況

小子又係度ON99 問AA, 當然又係幫朋友搵

今次係鯉景灣3房戰況

提外話, 如果有AA 睇呢個BLOG (小子都肯定有), 真係唔好問X生, 你BUDGET多少? 呢句其實小子有責任要教育下D AGENT

做老SALE 就係玩大數定律, 10個客8個都係無野番, 2個有機會番, 仲要爭食

如果你第一句: 你BUDGET幾多, 其實同趕走財神無分別, 如果你想SCREEN客, 不如你問其他野去FACT FIND個客會比較合適, 因為你問我的話, 我一定會答你我夠錢, 但實情係你永遠做唔到實客生意, 因為個客如果係生手的話會覺得有HARD FEELING, 至於老手, 就合埋眼一笑置之, 因為呢一句已講左俾個客知, 你係生手AA.

又, 講番戰況, 所以話海怡3房係抵. 唔係呃你, 實呎出台後全部都有可比性
海怡3房, 上個POST 咩價位? 11-12M, @ 17000

如果以金鐘做CBD, 海怡係4個站 (利東, 黃竹坑, 海洋公園, 金鐘), 而西灣河? 8個站

飛的? 小子飛的去番工 (CWB), 15分鐘有找

鯉景灣係街市隔離, 無會所的樓係........23K@, 但食野係好方便

當然有嘉亨灣, 逸濤灣, MOUNT PARKER 等等好野 (同價我住貝沙吧.....)

每個區都有自己的特點, 無得RULE OUT, 否則有D地方便無人住?

只係你覺得值幾多咁解. 如果鯉景灣都23K (太古城價), 我一係買太古城.......

當然如好多人講, 好租.....近老鰂, 但係租都係28-30K, 2.57%, 有幾好呢條YIELD?

P.S. 樓下咁多間都唔駛考慮, 質素係E級 (唔係女人的E級) - 鯉景灣小子N年前睇過幾十間左右





4 則留言:

  1. 想不到鯉景灣要23000/呎... 是否太瘋狂了一點?

    回覆刪除
  2. 果然我和小子兄的區都冇overlap. 想搭句魚咀都吾得😅😅😅

    我比較留意九龍西新界西加東俑,入塲價$親民D😂😂😂

    小子兄的件件過千萬,我真的買吾起😣😣

    回覆刪除
  3. 小子兄你好,十分欣嘗你既評論, 題外話想請教一下你既blog有冇Follow by Email既function?咁樣我就可以當你網誌有新文章時第一時間就睇到,因為會自動以電郵寄給我, 謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈REITS 兄, 小子係電腦白痴, RSS FEED 用唔用到?

      刪除