2018年11月5日 星期一

上網放盤 一談

小子手痕, 上星期科左水上網放盤

第一件事已經WHATSAPP, 電話不停

到今日都仲係度狂叫, 都係地產代理及細A打來煩住, 之後引來好多AA 同你UPDATE 盤

佢地係好鍾意MON 住係度J....

AA: 你個個係幾樓咩室

小子: 其實咩室可以提供, 幾多樓係唔係咁SIGNIFCANT (小子唔介意講, 但係打來好似UPDATE DATABASE咁係好反感)

AA: 睇樓係唔係打俾你?

小子: 當然係搵小子, 唔通我混你吉?

跟住又一個接一個電話......

堅煩, 工作時間聽佢地電話, 仲要問埋D無謂問題, 係會想X人的

不過本住咩都試下心態, 正面確認小子係唔適合去上網放盤, 最少應付D 工作時間打來的AA, 小子係好唔ALRIGHT

因為即係話俾全公司聽你有樓收租? 幾樓幾室? 放緊幾錢? (小子係會聽無來電的電話)

早幾個月樓3搞維修已成日同管理公司玩, 小子間公司好細, 等於全公司都知我有樓3.....

對事業上的困擾又係一個考慮因素.

以下係AA 對話:

港置:
 早晨X生您好!我是香港置業Z。請問您YY放租單位是那個單位?請問有沒有相片send比我方便介紹紿客人呢?如睇樓請問怎樣安排?
謝謝您

細A:
請問YY幾多樓?

小子:
想請教下, 點解D AGENT 成日要問幾多樓?

細A:
因為客人會問

真心, 客人會問幾多樓咩? 租樓問咩景就會
買樓就會買幾多樓.......
不過叫左佢WHATSAPP問, 算吧, 好唔好都係PACKAGE 一部份, 叫做試下
不過一如預期, 唔係太OK




11 則留言:

  1. 十足十搵我嗰班 recruiter, 成9日要幫佢地 update CV. 唔通做 sales (無論地產/HR)只能做到呢個程度?

    回覆刪除
  2. 兩年前試過一次5XX租屋網,無乜用... 唔會再試。

    回覆刪除
  3. 魔兄, RECRUITER 同AA 本質無分別, 人口販子 (小子最愛咁叫佢地)
    次次都唔會理你想做咩, 只會盡快搵有RELEVANT EXP 的僱主叫你番去試多次

    最賤係佢地成日話要SCREEN下你地, 見下面, 下下約你OFFICE HOUR 刷數據 (即係AA 簽睇樓紙一樣)
    但係要你放半日就佢
    呢幾年多數都唔會再ENTERTAIN 佢地
    放工見, 就到就去, 唔得就由佢

    三兄, 小子預期開門俾佢地仲多煩野, 不過當搵個籍口未租出前上去睇下間樓咁解
    可以放低KEY係管理處, 不過小子鍾意順便睇下人生百態

    回覆刪除
    回覆
    1. 在下當年係用太空咭黎做依件事的,因為預計到D人太過煩,有乜寫低睇我心情覆,唔係真係煩到傻

      刪除
  4. 回覆
    1. 我前幾日去地產公司問見到個大單位放盤有無得睇樓, 個經紀說無得睇因為有租約; 說有20-30人在等大單位, 叫我留電話有盤就打俾我, 但我說, 下次再來撞有無盤吧 ! 你一留電話就會煩到你嘔 !

      刪除
  5. 我放了劏工廈在28hxx, 講到明只限Whatsapp, 都仲夠膽打比我,仲問我睇樓揾邊個。如你所說,一定問幾樓咩室,我嫌煩所以寫埋落去!so far 有over 10個Agent 搵過我,但一個客都冇,都幾廢下

    回覆刪除
  6. 28hxx 已經無當年甘好用,好多混吉人士,而家市況差,用AA反而仲快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時我都係用AA
      一個有用的AA, 幫你的不止係講價咁簡單

      刪除
  7. 我估多數係美X, 得佢D AA係咁chur已又古惑, 我已black list呢間AA

    回覆刪除