2020年1月6日 星期一

海怡半島特色單位

上星期日,小子睇左海怡半島特色單位。

特色單位分為A/C/E/G,跟據唔同的座數有唔同的組合,由952' 實呎 (室內)到1329'實呎不等,另加3XX 至4XX 呎露台。

這類單位在海怡半島要搶手貨,成個屋苑都係得幾十間,對上一個成交要上到3,410萬 (1329呎),圍番26K 左右,比起當時的呎價15000左右差唔多開成個DOUBLE。

然而,入到內裏,真係好睇唔好食,雙鑽廳有一大單邊延伸出平台 (空中花園),即係個一邊係放唔到沙發,而另一大邊係落地玻璃,又係放唔到野,窗口對面又係廚房同埋書房入口,又係放唔到電視,個廳戶主只可將電視放在書房同埋平台中間個位或者靠睡房的窄牆,感覺十分奇怪。

而且,單位雖然打通,但係將B單位變左做平台,即係原則的房小子已估計係極細,實地DOUBLE CHECK係比兩房單位仲要細少少,介乎2.5房的主房左右 (632'則的主房左右)

加埋頭房的大細又係偏細,類似888' 則的頭房左右。

而士多房似4期3房半781'則的士多房,即係等於2.5房半加2個士多房。

小子覺得好怪,當然特色單位係非常搶手,結論只係小子唔識欣賞而已。



































8 則留言:

  1. 3,410萬的單位如果要上會,首期再加印花稅真係要成1900幻... 這些價碼尋常人家恐怕只能遠觀,不能上會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三兄,1500萬要上會即係150K月入,都唔係正常人的收入......

      刪除
  2. //入到內裏,真係好睇唔好食
    真心同意.. 再加埋西斜, 其實特色得黎只係大左個廳...
    我呢啲平民都唔識欣賞 :P

    應該要搵設計打過先可以重新佈局... (唯一好係全部都打得)

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係奇奇怪怪,應大但得細

      只怪我不懂欣賞。好多業主由一手住到呢家

      我買件888'四房都好過佢。

      刪除
  3. 這些特色單位是在頂樓还是地下? 若是頂樓感覚夏天會好熱, 若是地下就怕人家會掉垃圾下來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 頂樓。

      地下單位從來不值購買,一個唔覺意樓上邊個單位的人睇唔開就.......

      刪除
    2. 頂樓若是新樓,大部分都已在內外做了隔熱。香港人早出晚歸,夏天在室內多數開冷氣,問題應不大吧。

      地下若成幢都你住便OK XDDD

      刪除
  4. 我住頂樓連天台特色單位,天台種哂菜,所以吾覺得熱。

    回覆刪除