2019年5月21日 星期二

對BLOGGER 封筆有感

昨天睇完止凡的文章, 再令小子聯想起早一至兩年有BLOGGER 俾人攻擊, 雖然唔係攻擊自己, 但係聽落已好無癮

其實每一個寫文, 出BLOG的人, 好似呀杜汶澤話齋, 無L收你錢

80-90年代舊一派講求和而不同, 呢一代講求非黑即白

再者硬生生地套入價值觀要別人配合, 攻擊你,  只會令想寫的人卻步, 並不會令真理愈辯愈明

董生話: 離開係比留低困難, (更正: 留低好困難, 離開好容易)
呢個在做人做事都適用, 唔寫, 永遠比寫難, 因為大家日日睇電視, 係唔駛諗野唔駛OUTPUT

謹此在敝博向仍有寫文的BLOGGER致敬

10 則留言:

  1. 董伯伯不是話要離開好易,留低卻需要好大勇氣(比較難)嗎?

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 批評者通常寫一兩句,無頭無尾的,純粹情緒發洩下。但寫果個可能好用心機,寫左幾粒鐘或者幾日。所以,博友寫寫下唔想寫,減產,甚至封筆都好正常。小弟寫左僅僅一年多,都在某些時刻,有減產的念頭。其實刻下都有諗緊。畢竟小弟寫文其中一個原因是以文字形式,去釐清一些想法,今天應該寫得七七八八了。人生還有其他更有意義的事要做呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人說過,通常Blogger頭五十篇文章便是精華所在,所言非虛。

      Established的東西,事無大小都容易成為目標,若寫Blog的人沒有既定目的,又或者曲高和寡,很容易便會湮沒。

      刪除
    2. 三兄, R兄, 所言甚是
      與其9UP, 不如封筆, 我想大概他們是這樣想吧

      反正有好多BLOGGER都有私下聯絡, 失卻寫文動力非大眾之福

      刪除
    3. 小子係以日記形式9UP
      所以無話特定頭50篇係好野又或者用唔用心寫
      如果好似三兄同R兄咁打幾千字, 我估我會幾唔開心

      刪除
    4. //有人說過,通常Blogger頭五十篇文章便是精華所在,所言非虛。
      --> 也許事實真的是這樣。通常想寫博,總有些想分享,才會鼓起勇氣去分享。當分享得七七八八後,就較難長期寫下去。所以,R兄、快兄能寫到這樣多年,依然經常有INSIGHT同精華,實在難得!

      如果小弟寫寫下,最終只寫得出報告下銀行估值的文字,可能真的是小弟封筆之時...

      刪除
  4. 好多人想寫發達之路, 點知寫來寫去都沒發達所以唔寫了 !
    只要寫野中立無誤導成份都無人會怪你的, 但寫太多的私隱的人都會最後停寫 !

    回覆刪除
  5. 寫文不同人有不同的目的,小弟新手上路,共勉之~

    回覆刪除