2018年2月14日 星期三

財自CHECKPOINT - 租金(被動)收入大於主動收入

小子呢家正準備新居的裝修事宜, 都已經8899, 專登俾多個月散下D甲醛先入住
完成後, 現居將會裝修出租
當出租完呢間之後, 小子的財自會到左一個CHECKPOINT , 就係租金收入及被動收入大於主動收入

不過呢個CHECKPOINT 唔係太SIGNIFCANT, 原因係因為小子仲係後生, 工資增長仲會有機會, 又或者小子人工過低, 所以被動收入大過主動收入又唔係咩咁大件事 (又唔係供斷, GROSS PASSIVE INCOME > SALARY 又唔係咁癲仔的一件事)
如果要做到NET INCOME > SALARY 真係要再俾心機D PARTIAL PAYMENT 先可以

之所以話唔係咩大件事者, 即係小子都可以好似呀L SIR 話齋, 買條左遮右遮的PERPS, HSBC 收6% (抄呀風兄隻GOF 好過啦...), 8M 港紙唔駛槓桿 (疊增 =.=凸, 小弟叫老孖, 係有斬倉風險, 通常斬倉只係在極端情況下發生, 好似SELL SIDE OPTION 咁, 95% 無事, 一有事就冚家富貴)

8M X 6% = 480,000; 一個月都有4皮野, 好過好多打工仔啦..... 槓埋12% 收8皮一個月添! 高過香港家庭收入幾多! 直頭轉一章都可以好快財自!

不過唔啱聽都係咁講, 玩槓桿真係要好了解幾時CALL LOAN 同埋頂得順先好玩, 否則俾人CALL LOAN 時迫斬倉真係唔係講玩, 特別係呢家個個都走去老孖借平錢時, 風險管理真係要做得好足, 到有事時再諗已經係太遲

實例: 小子上個星期先俾人CALL MARGIN, 20% MARGIN LEVEL 都照CALL, 原因係因為美國大冧市, 證券商RO 怕死, 所有NON BLUE CHIPS 都調低老孖按倉值到0%, 所以要小子補足水, 一日內唔入錢即斬
好彩小子唔係借太多, 不過要拎埋裝修後的防守資金入埋個戶口實在係唔太高興. 不過借得人錢就預左, 無得怨

8 則留言:

  1. 我做的全是BLUE CHIPS,老孖按倉值唔會調到低過50%掛?
    曆史有無試過? 如果會,我都幾大鑊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 股災時會, 藍籌得50%孖展 !

      刪除
  2. 被動收入跑贏主動收入 想起也口水流 真心佩服

    回覆刪除
  3. 20% margin都call? 邊間證券行 -.-

    回覆刪除
  4. 這間行唔係好想借 $ 比人咁,真係要話比大家知,等大眾有所準備。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要貴息, 不過小子朋友係AE, 算啦.
      不過唔太爽
      搵我D細戶來CALL做咩....
      話小子CONCENTRATED PORTFOLIO, 個倉130萬, 有110萬係3839

      刪除