2017年7月25日 星期二

收到OFFER

剛剛同某中小形地產商的富二代INTERVIEW 完, 其實INTERVIEW過程都比較驚嚇

小子: 我準備左一D 資料俾你睇....

富二: 你個FAMILY FUND 幾多% RETURN?

小子: 5% - 8% 不等, 因為好多係債券為主

富二: 咁求其買個FUND得啦, 唔駛請你 (極度ARROGANT)

小子: 係的,你買ETF都得, 只不過小子係做埋睇數同埋FINANCE個邊, 另外你買直債同買FUND係唔同的, 你可以揀債睇數等等....

富二: ...................

小子: 咁你地平時又係做緊D咩?

富二: 我平時會撈下底啦, 佳兆業同德銀就爆個時咪大大口買佢的D債 (咩唔係買EQUITY 會好D咩...小子心諗)

小子: 我地就好少咁炒債的, 多數揀D好的, 持有至到期, 未必同富二的玩法一樣;

富二: 係囉, 我都睇跟老豆出去, 聽下D世叔伯講, 收下風跟住買, 投行同分析員都唔可信

小子: 明白, 你地想要的RETURN 係幾多?

富二: 10% 以上啦, 我地有幾千萬到1億左右的錢, 如果您炒到10% 以上我會分5% BONUS 俾你....

小子: 好的. 了解. 請問你地呢家個ASSET ALLOCATION 係點?

富二:我都唔知架,有時50/50,有時70/30,睇下心情..@@

昨天收到HR 的OFFER, 仲話要減多10%人工...我計一計條數, 唔太對路....
假設炒到15% RETURN, 減番10% HURDLE RATE, 即係100M X 5% = 5M X 5% BONUS, 都係得25萬...試問佢咁少錢又點得呢.....

最怕無分析無BASIS 咁賭, 其實小子係可以入去同佢執番正, 當初做緊呢份工時都係咁執, 雖然唔係咩大成就, 但起碼叫做起左個SYSTEM出來, 不過現職人工加得太少我就無咩心機再同佢糾纏落去了........

如果摶, 係可以, 幫佢買爆3839...XD 1億野買落去...買到10蚊都仲得....
其實10% 小子係OK, 一年兩年係做到, 但長遠係好難 (巴老19%)
富二俾小弟睇到佢地未經過仆街市的時間係幾咁ON9.......始終有錢人係任性, 投資可以聽風...你估係聽風者咩DLLM

注: 我都係想做番CPA同埋HKICS有番少少關聯的東西, 始終本業係做呢D唔係炒炒賣賣
個人都係偏向VALUE INVESTING 為主, 所以唔係好BUY佢的MENTALITY

沒有留言:

張貼留言