2016年9月21日 星期三

小病是福

小子星期六番學期間"焗親",搞到星期日病左miss 一個racing day

病左其間係難得清淨的時間, 可以自己諗下野

人生好奇怪, 一出世你話等死又得, 話由零開始又得, 睇你係optimists 定 pessimists

但有一樣野就肯肯定: 我地唔知幾時瓜柴, 而每一秒都係倒數當中。好彩的, 俾你八十九歲命,唔好彩的,四五十歲走亦都唔係咩出奇事。

好多人話贏在起跑綫,其實都幾L ON9。小子鍾意計數,就用數字打個比喻:

A君同B君, A君搵10萬,B君搵3萬,但A君做野朝9晚3,B君朝9晚6。各位讀者想做A君定做B君?

當然,大部份人都係會心入面暗吊左一下...梗係搵10萬好啦, 朝9晚6搵3萬, 無出路喎....

但如果我俾多個資料(或者假設)你,A君得40歲命,而B君係80歲命,件事你又會點睇呢? (當大家65歲退休咁計)

嗱....睇呢家野好主觀....計下A/B 的"生命價值"先, 假設大家2016年30歲,通漲不作考慮之列:

A君生命價值: 100,000/月 X 12 = 1.2M/年 X (40-30) = 1200萬

B君生命價值: 30,000/月 X 12 = 0.36M/年 X (65-30) = 1260萬


好奇怪,點解B君搵得多過A君? (最緊要係B君係65歲後仲有15年命!)
其實小子ON99 咁諗...人生係唔係"平衡"呢? 咩叫做"平衡"? 你搵得多,有無命享先? 同埋......最緊要係你會唔會有意無意咁"燒"緊自己條命呢?

可能有讀者會challenge 小子的假設,唔緊要,故仔照寫,你有你睇,我有我寫,但有一樣野我係好堅信,就係"夠駛就得"...
小子媽咪教落 "千間房屋半張床"......搵夠有時都有抖抖俾自己欣賞下人生沿途美好風光

唔知有幾多讀者同我有同一個思想呢?
發UP 風完...多謝收看

2 則留言:

  1. 有同感 所以我都唔明點解身邊d人咁博

    回覆刪除
  2. 我都好想多d時間做自己嘢~

    回覆刪除