2022年8月9日 星期二

謠傳取消BSD/DSD - 港府的底牌

 香港行政会议召集人:香港考虑对内地购房者免征双倍印花税

记者 Stephen Engle、Felix Tam

【彭博】-- 香港行政会议召集人叶刘淑仪在接受彭博电视采访时表示,香港在考虑对中国内地购房者免征双倍印花税。

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

咁癲仔, 直接放一大車內地客來買L起你地.....

公司的內地精英好開心, 直頭話快D買起哂香港D樓....

及後去到午飯後, 港府澄清

佢地呢家話好唔公平, 好不高興

今早行政會議召集人葉劉淑儀接受《彭博》採訪時表示,香港考慮對內地人買樓免徵雙倍印花稅。受到消息刺激,本地地產股一度顯著上升。

現時內地客來港置業,需支付樓價30%印花稅。

不過,香港政府證清,無意降內地人買樓雙倍印花稅,暫時也沒有相關討論。

財政司司長辦公室於網站發新聞稿表示:「針對有報道指政府考慮放寬物業印花稅,政府澄清,沒有相關討論,並明確指出沒有任何相關計劃。」

其實, 葉劉姐姐曲綫反映到打莊當局的取態, 講多次都係咁話, 印花稅係從價的, 即係樓愈貴, 港府在成交當中可以抽水的數目愈高

呢個係唔需要政府賣地而可以即時有的收入, 哪怕你係首置, 近親轉讓, 買多間俾15%, 基數係因為價錢, 即係"從價", 政府係可以抽取的收入

是以, 維持高地價, 或者超高地價政策, 係HIDDEN AGENDA

至於小市民供30年定係60年, 其實nobody cares.

總之你留低乖乖供樓就係乖孩子, 你要走的話, 也可, 送你一程, 下手就係內地精英接左你地手貨

香港人, 職位被取代, 高端的收入將會慢慢地給內地精英全部霸佔, 完成"溝淡", "經濟上的真回歸".


1 則留言:

  1. 試水溫又得,真係放鬆又得,項莊舞劍,意在沛公

    回覆刪除