2022年1月7日 星期五

的士投資 - 保監局接管泰加保險 下午交代詳情

小子對的士行情都有少少研究

的士投資, 又唔怕凶宅, 有咩事熄匙便可以, FULL PAY 左, 你其實幾好搵

個個都講呢D優點, 但係缺點係咩呢?


1. 極濶的買賣差價

你渣架紅艇 (行內人係咁叫) 入去問佢收唔收, 呢家當你480萬咁計, 佢叫收的價450萬左右啦 (或者更低), 當然你未買過就梗係話, 唔會GE, 人地都係做生意的, 你試過就知味道

間間都係咁X, 你用的士咩咩交易所, 最尾結果都係差唔多, 仲要俾佢斬多口佣金.


2. 包租係一個極度ON9的行為

呢家包租18000/月, 先唔理係唔係供=租定租>供, 問題係你包租的話, 一定要新車, 而且係俾最粗咪的司機去強姦你架車, 咁你個"車殼"會好快打柴, ENGINE 打柴又係你車主負責, 一架新的丰田要20幾30個, 佢好好人, 幫你做埋會, 2.X%. 用買樓術語計, 個裝修在幾年內必定變殘裝

而個殼差會點? 你以為租平D無事? 

錯了, 到時的士行會挑剔你, 叫你過主, 又或者以極低賤的價錢租左佢, "LONG 車"

咁你個所謂包租回報其實係極度無譜的一條數


3. 的士司機一定抽你水

好啦, 你話, 小子兄, 我唔俾車行租啦, 我搵單頭司機得唔得?

得, 第一, 按金人地同你講好少, 或者慢慢供俾你 (按金係有事時車主用來扣的墊底費), 咁其間一炒車就.....閣下自理

第二, 由於720萬個時好多新手買左係度, 所以呢, 以我地香港人咁精明, 一定係搶爛市, 呢家免按金又有, 供按金又有, 平租賤租又有, 逢紅減50又有

你係司機會點答個車主? 得, 咁我搵第二架啦, 88啦.

再加上, 每個月都會同你講風隔壞呀, 咩又唔順呀等等, 即係夾你跌錢出去.

18,000, 減埋減埋都唔知有無14,000

當然, 你有錢跌係OK, 如果你靠佢供車, 你注定每個月貼錢會合理D


4. 死門 - 車保

呢家係好Q貴, 2萬幾3萬一年, 即係圍番每個月2-3K, 18K減落去, 未計俾稅. 有無肉食? 相信唔駛太高智力都計到條數

呢家, 連保險公司都玩得死, 6161.HK 連生意都唔做

正所謂, 殺人的生意有人做, 蝕本的生意無人做, 明架啦.

賠付係好似60% 左近, 即係做一單輸一單. 搵你保啦....


5. 司機老年化

好多人話, 咁好似私家車保咁囉, 跟人, 有NCB 等等

現實上, 司機都係搵皮幾野, 好多老人家係過日晨玩, 邊個係upper hand?

好明顯你再加費用, 一定少左好多人做司機

早更420, 晚更390, 一日8舊幾, 30日2萬頭, 邊有咁筍?

扣埋扣埋, 90%係要倒貼, 仲要如果你自己唔玩的話, 一定係司機上把, 所以嘛. 結論我都唔多講了

無左保險後, 一係狂加insurance premium, 一係改formation and terms, 都係會趕走司機, 令到成個的士牌的投資價值的吸引力減低.

5 則留言:

  1. 本人有間中揸下的士,所言甚是啊!!!早晚間都應該租唔到咁多添呀

    回覆刪除
  2. 謝謝快兄的分享~ 可以請問一下,從什麼途徑可以了解更多的士行情的資訊呢?例如牌照買賣,個人認同網上交易所報價水份應該甚多,但更重要的問題是,到底有沒有投資者入市,定還是只是有價無市?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 信安的士
      2. 香港的士交易所 (有SALES會不斷煩你)
      3. 自己去SSP/長沙灣個D單頭的士車行索料

      刪除
  3. 謝謝回覆~ 得閒會去8吓~

    回覆刪除