2017年11月20日 星期一

養不教, 父之過, 教不嚴, 師之惰

屯門小一疑欺凌 校長首開腔:上周五才知擦膠塞耳

【星島日報報道】七歲姓余小一生「軒仔」,於本月十日在屯門校園,疑遭兩男女同班同學欺凌,男同窗將鉛筆插入其右耳,令擦膠粒留在耳道,女同學則兩度用手指「篤」左眼,致微絲血管爆裂。軒仔母親余太今早約10時半,到達軒仔所屬的屯門中華基督教會何褔堂小學,參與家長教師會。

中華基督教會何褔堂小學校長周任玲亦首次開腔解釋,表示學校十分緊張是次個案,但上周五才知悉有「擦膠塞耳」事件,「我哋接到傳媒所講話篤眼睛,放擦子膠入耳朵個到,我哋係星期五中午過後先知道。我哋以往嘅接觸里面,係未知道咁嘅情況,係即時處理上我哋已經把握咗」。校長表示,由於案件經已由警方跟進,不便再透露詳情,不過校方訓導組已跟進事件,周三會有詳細報告,有安排心理學家和社工處理個案。

對於余太指校方冷漠,事後一個電都沒有,校長稱曾就事件致電余太,不過對方未有接聽,
而校方亦曾到醫院,但當時軒仔已出院。

至於余太另一指控指,校車上曾有同學擲粉筆及放蠟筆等欺凌情況,校長回應稱已與校車保母了解,是有同學玩剪碎蠟筆等,再掃到書包位置。

一個只懂生而不教的家長
一群不知所謂的教師校長
一個即將滅亡的香港教育制度

養不教, 父之過, 教不嚴, 師之惰

3 則留言:

  1. 美國校園欺凌問題更加嚴重。教育業整體質素每況愈下,老師越黎越垃圾,學生就更加越黎越不堪入目…
    其實唔明啲人送啲仔女去外國做乜,去完返黎連乘數表都唔識表…

    回覆刪除
    回覆
    1. 老美風氣簡直不堪
      不過好多人總係覺得洋腸係香過臘腸

      刪除
  2. 又唔可以完全怪曬D教師,而家D學生,又唔可以打佢地,又唔可以鬧,
    根本上就係學生惡過老師,你話點教

    回覆刪除