2017年11月14日 星期二

沒有最無恥之基金佬

康宏:積金置業恐致雙重負擔

對於提早取出強積金供款做置業首期的建議,康宏理財服務行政總裁冼健岷表示原則上同意,但呼籲市民留意樓市若轉勢,退休保障已預支一部分,又須負擔買樓供款,將成雙重負擔。
康宏強積金業務拓展董事鍾建強補充,政府應為強積金供款戶口餘額設下限,以免成員盡取供款買樓,但強積金戶口人均結餘約17萬元,以現時樓價而言,以強積金買樓料幫助不大。
康宏金融於今年9至10月就強積金預設投資策略(DIS)進行意見調查,共810名受訪者中,80.1%受訪者沒有選擇DIS,45%更不相信DIS會比自己選擇的基金有更好表現。

八成打工仔未選擇DIS
冼健岷認為,DIS推出時間尚短,港人暫未有足夠信心,冀有更多表現數據參考時,市民漸改觀。他又呼籲各強積金受託人和積金局善用電子平台,方便市民積極管理戶口。
康宏統計,年初至今香港股票基金回報為36.45%、大中華股票基金為36.53%,亞洲(日本除外)股票基金表現最好,達37.33%。調查中逾54%受訪者選擇股票基金,並多以中港股市為重心,七成受訪者更指明年不會轉倉。
鍾建強指出,今年環球股市造好,中港股市尤其理想,但市民應至少半年左右檢視投資組合,明年宜分散投資,例如選擇亞洲(日本除外)股票基金,又提醒踏入加息周期,債券基金避險或打折扣。
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

唔買樓唔通俾你班仆街基金MK SALES 呃做101 PLAN 咩.......
供18個月 後可以停左佢, 餘下由得佢ORGANIC GROWTH都講得出, 呢D契弟真係要拎去打靶
保險基金SALES係最無恥, 淨番個D錢咪係俾佢地SELL你買20年/30年PLAN的手續費或者係佢地D佣金囉

小子以前好多中學同學去做保險/101 SALES, 甚至起TEAM叫小子過來幫手, 我一定會問清楚佢地係賣咩同點玩個遊戲, 當然小子對份保單都係一字一句咁睇, 同埋狂問問題 (咁當然問到尾梗係啞L左啦)

唯一唯一最有力的一句係: 你不理財, 財不理你

如果閣下懶過屎咁將D錢俾保險基金佬幫你買PLAN, 即係你放棄你對自己的錢的控制權
同你放棄老婆一樣, 跟佬走 (D錢都跟住D基金佬走), 係可以預見的事

買樓當然未必係最好的CHOICE, 或者仲要負上一大堆負債, 但總比任由基金佬吸血來得比較好.


2 則留言:

  1. 小弟初畢業是也買過死亡101, 六年後蝕30% 斬手, 好彩哥陣無錢一個月只供一千蚊, 之後我買親野就會驗屍咁驗份約, 算買個教訓

    回覆刪除
  2. 物業是自己管, 而基金是俾你的錢人地去管......

    回覆刪除