2020年6月24日 星期三

取消一手空置稅

立法會審議有關一手樓空置稅的法案委員會通過終止審議工作。

運輸及房屋局表示,對於法案委員會基於時間所限,決定終止審議,令草案未能趕及於本屆立法會會期內通過表示失望,政府將考慮會否在下一屆會期內重新提交草案。

局方表示,自立法會內會5月決定就草案成立法案委員會,政府致力配合法案委員會的審議,解釋額外差餉措施的政策目標及草案內容,並聆聽議員意見。
----------------------------------------------------------------------------------------------

以後發展商再唔會有白食白住PLAN, 30000/呎, 50000/呎, 100000/呎賣唔出? 無所謂, 囤積居奇.

以後供應只會更加少, 新盤帶動二手上升

政商合作又係回饋商家佬的時間, 大孖沙多10% 身家其實無咩影響

下一代再夾多10% , 20% 係十年, 二十年的儲蓄.

所以小子呢幾個月落力叫人上車, 先平盤, 後看風雲變

有咩事都可以暫時容身香港. 好過九百幾個火頭要你搞, 真係人都癲的.


2020年6月8日 星期一

又推人上車

話說上個WEEKEND 忙於幫朋友搵間主區野

突然之間, 一間靚3房的業主肯減到10XX  (唔開幾多錢, 好易搵到)

於是頭也不回早走去簽

朋友話其實唔係好鍾意, 但小子入到屋入面, 已深知呢件係筍野, 有LAR 海, 商場頂 (唔係對商場), 見天, 唔係一綫貨但都係二綫.

嗱嗱聲簽左佢, 估到足收工.

實用面積63X, 呎價16XXX

說時遲那時快, WEEKEND 成左間差唔多

AGENT 報左

成咗間30座26g 635” 1120萬

恭喜朋友速食接近1M利錢.