2020年10月23日 星期五

轉莊以及BNO平權

 BNO 平權正式出台

https://skypost.ulifestyle.com.hk/article/2784143/%E3%80%90BNO%E5%B9%B3%E6%AC%8A%E3%80%91%E8%8B%B1%E6%98%8E%E5%B9%B41.31%E8%B5%B7%E6%8E%A5%E5%8F%97BNO%E7%94%B3%E5%B1%85%E7%95%99%20%E9%A6%965%E5%B9%B4%E7%B0%BD%E8%AD%89%E8%B2%BB$2532

BNO簽證申請啟動,英國宣布明年1月31日起接受BNO持有人特別簽證申請,5年簽證費用為每人250英鎊(約2,532港元),申請不設限額。申請人尚可申請30個月簽證,費用為每人180英鎊(約1,823港元)。

英國內政部估計,未來5年將有逾100萬港人會通過新簽證移民英國,料可帶動24億至29億英鎊的經濟效益(約243億至293億港元),其中大部分由徵收附加稅所得。

內政部預計,啟動首年(即明年)會有50萬港人及其家屬移民,並謂新方式允許港人更長期停留在英國,按過去規則,無簽證的港人只能在英逗留6個月。

英國駐港總領事賀恩德指出,《香港國安法》實施標誌港人權利和自由明顯削弱,而啟動BNO移民方式是英國對港人承諾的一部分,重申英國歡迎持BNO公民及其家屬歸英。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

小子早在2019年8月的文章已有提及, BNO 平權乃係英國一體兩面兼顧歷史留下的, 到呢家真正在落實, 小子認為在現在國安法下, 新一代 (80-00), 特別係有小朋友的一代係有機會移民過去.

然而, 外國的月光係唔係特別圓? 小子認為在移民前先做好心理準備由低做起, 外國十分尊重各種職業, 大學生做藍領比比皆是, 然而在香港, 坐唔到OFFICE 的朋友會給親朋白眼, 而一出來做野已係比較人工, 有無車, 有無樓等等, 在香港生活, up to others' expectation 係有難度, 而如果你稍為想做好少少, 例如住私樓, 送個仔去讀私校等等, 理論上家庭收入無10皮一個月已係非常吃緊.

在外國則不同, 一般小子朋友在外國生活得耐左都會放低比較心理, 日日在家簡簡單單煮食, 無人日日去OMAKASE串燒FINE DINING咁. 完完全全係兩個LIVING STYLE, 亦唔多會滿身名牌, 出入靚車個D朋友仔.

小子所認識的中同, 朋友以及親戚 (注:小子母系個邊大部份97年移左民), 在外國都係生活簡僕. 而下一代個D 老表, 我都問過其實坦白D講, 即係安份守己, 打份工扣完稅都係得番港紙萬幾兩萬. 而親戚亦有叫小子過來團聚, 佢地話以小子的會計師牌來講, HKD 30,000一個月係合理預期 (佢地話其實30000係個邊算係高人工)

即係代表外國打工, NET 數都係15K -30K 一個月, 凡事都係講GIVE & TAKE. 你GIVE UP 左香港的人工及物質, 換來的係外國的生活空間及悠閒.

走的, 記住為咩而走, 留的, 記住為咩而留.

呢個係一個好的機會俾大家揀, we are the chosen generation.

可見的係, 在明年開放BNO VISA過後, 應該有一批人會走, 而小子相信中國亦都係會做D動作去挽回面子, 例如立國家法去正式禁止雙重國籍, 正式斷掉移民以及食兩家茶禮個班人的後路.

而香港應該會加快輸入內地人才去填補呢個人口空缺.

而政策上, 中國幾可肯定會攪大灣區, 將公屋居屋搬番去國內一塊土地 (類近澳門的橫琴做法), 因為香港地生活成本高昂, 只有將頂唔到個班 (包括老人家), 搬番去, 先會REVITALIZE 到香港成個人口以及經濟結構.

而加大輸入內地專才後, 正式將港資完全剔出香港, 以成就全權掌控的目標. (跟住中國就杯酒釋兵權搞丁權, 到時順便幫住得迫的市民消消氣)

熟讀黨的歷史, 對生活在中國有大益處, 小子認為會有港式文革 (不過我唔鍾意用文革呢個TERM, 太負面, 只係"轉莊")

現下, 中國認為的 "反革命, 壞分子" 差唔多消滅完成, 立法會攪一年延位, 泛民幾可肯定下屆死得, 淨番係地主, 富農, 右派, 知識份子.

SHK 已有黨委入左去坐BOARD, 未來呢個亦都係一個趨勢.

放心, "港式文革"係唔會死人, 只係一定要換走舊一派, 先會有破舊立新的機會.

而亦唔好LABEL 做"文革", as said, 我會用轉莊, 因為輸入的內地人才必定係忠於國, 忠於黨. 一定唔會係舊時所謂文革的壞後果 (即係死人), 只係會將呢D人先歸順, 如果不歸順, 便請他們離開香港罷了. (例如, 醫護, 社工, 老師, 以及其他持專業執照人士)

現今中國社會已與從前有雲泥之別. 不必動刀動槍 (其實中美都打緊仗, 亦不見硝煙)

請細味這篇文章, 作出選擇. 時間會為大家給一個答案.

Q:文革鬥爭的對象?

A:一開始針對知識分子,之後各地的黨政要員都被造反派鬥倒,農村批鬥屠殺「地主、富農、反革命、壞分子、右派」的「黑五類」分子。

https://www.storm.mg/article/118775

港大高層突變動 消息:兩清華學者獲薦副校長 一人現為學系黨委

2020年10月21日 星期三

沒有JOB SECURITY 的年代

因航在保就業完結下即刻炒人, 炒8500人, 以平均一個家庭3人來講, 受影響的人數多達30,000人

雖說飛機停擺, 公司燒錢下無可避免

大公司在逆市下更應該保持CSR, 正如筆者在2008年正正係打誠哥工, 除左BONUS減到一個月以外, 基本上絕大部份的人都無炒過.

以前個代的大孖沙真係會同你共渡時艱

時移勢逆, 太古拎到政府錢, 入埋股都仲要炒, 小子真係認為有點兒那個.

國泰以前D機票已貴人地一大截, 賺埋賺埋在呢個時間請人食雞.

在沒有JOB SECURITY 的年代, 每一天都係為自己PORTFOLIO及利益做準備, 公司只係一個載體去給你建立下一份工甚至係創業所需的跳板, 似乎係無可避免的應有之舉。

小子有個前輩FC 教精小子, 要在工作人捉緊一D東西, 令到公司炒你的成本, 遠大於你炒佢的成本

可以係呢家愈來愈CHEAP 的專業牌照, 可以在工作上拎住公司龍脈 (例如客戶CONNECTION), 可以係其他....

若果沒有拿好的話, 聽聽話話做隻牛亦有不少的機會給老闆棄之如敝屣。


【旅業蕭條】國泰宣布整體裁員8500人 港龍航空停止營運


因管理不善而在全球最佳航空公司排名跌出三甲的國泰航空(00293)公布,董事局現已通過由管理團隊提呈的重組計劃,包括:1)公司的全資附屬公司港龍航空(「國泰港龍航空」)將停止營運,由今(21日)開始生效。公司擬尋求監管機構批准,由公司及旗下全資附屬公司香港快運航空有限公司營運國泰港龍航空的大部分航線;2)國泰航空集團(包括國泰港龍航空)將整體削減約8,500個職位,約佔國泰航空集團總數3.5萬個職位的24%。在該8,500百個職位中,未來數周將裁減約5,300名駐港員工,另有約600名非駐港員工可能受到影響,但須視乎有關地區的監管規定而定。由於近月實行凍結招聘及關閉若干海外基地等節流措施,其餘2,600個職位現已懸空;3)國泰航空有限公司將要求駐港機艙服務員及機師同意更改其服務條件,以達至包括令薪酬更貼近生產力及提升市場競爭力的目標。

該公司指出,是次重組成本約22億港元,將以公司內部資源撥付。公司將就重組作出13億元的遞延稅項資產減值。在編製國泰航空集團截至2020年12月31日止年度經審核財務報表時,將考慮計入其他減值及支出。儘管國泰港龍航空停止營運,公司將確保國泰港龍航空有足夠資金履行其承諾及責任。

國泰表示,2019冠狀病毒病大流行為航空業帶來嚴峻的挑戰,公司的管理團隊一直靈活應對這個極為艱難的局面。公司已著手進行該公告所述的資本重組計劃,推行了多項現金保存措施,包括暫停非必要開支、推遲飛機交付、推出特別休假計劃及實施高級管理層減薪。即使作出多番努力,公司每月仍然流失15億至20億元現金。預計是次重組將使集團於2021年每月減少約5億元的現金支出。

國泰認為,未來前景仍然非常不明朗,而復甦步伐顯然相當緩慢。根據國際航空運輸協會的預測,航空客運量須待2024年才有望回復至疫情前的水平。因此管理團隊認為,在各項可能出現的情況中,公司以負責任的態度所能採取最樂觀的方案,是將2021年公司的客運運力縮減至遠低於2019年的50%。假設現行研發的疫苗證實有效並能於2021年夏季成功在全球推出,公司預期明年上半年的客運運力將遠低於25%,但預計明年下半年的客運運力將會逐步回升。公司將繼續留意航空業的相關發展,並採取相應措施,以確保公司可渡過疫情危機。

2020年10月15日 星期四

DSD 稅收又升, 大灣區長遠規劃

 美領館賣屋地帶挈 9月辣招稅收20.19億元 按月急升近95%


據稅務局最新數據,截至9月份三類印花稅 ,包括額外印花稅SSD、買家印花稅BSD及雙倍從價印花稅DSD,合共錄得1,928宗,較8月份的1,418宗上升約36%,而三類稅涉及稅款合共20.187億元,較8月份的10.369億元,按月勁升約94.7%,估計與美國領事館上月以25.66億元沽出壽臣山屋地有關,為庫房帶來近7.7億元進帳。
BSD稅款按月大增1.8倍
按三類稅項劃分,反映內地客及公司客入市的BSD,9月份錄42宗,數字按月持平,不過涉及稅款卻按月大升逾1.82倍至6.57億元,由於上月美國領事館的壽臣山屋地,是獲公司名義購入,故料涉約3.8億元的BSD稅項;SSD方面,9月份相關個案錄34宗,涉及稅款1,801萬元,分別按月升13%及跌10.8%。
至於反映投資者入市的DSD,9月份分別錄得193宗住宅及1,659宗非住宅物業的相關個案,按月分別升10.2%及41.7%。而合共計算,兩類物業共有1,852宗相關個案,較對上一個月多506宗或37.6%。
第三季辣稅共收41.2億 按季增六成
9月涉及的雙倍從價印花稅金額為13.436億元,按月升71.3%,當中住宅佔9.627億元,按月大升一倍,估計也是受惠壽臣山屋地易手,帶來約3.9億元的DSD稅項,而非住宅則佔3.809億元,則按月增加26%。
綜合第三季數字,該季三類辣稅合共錄得約41.2億元,較對上一季增加逾六成,相關宗數涉及5,174宗,按季上升逾四成。
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
DSD 稅收上升, 小子相信大部份係因為新盤買家食DSD 都照食, 而同期BSD 扣除美領事HOUSE 其實無大增長。SSD 更不出奇地一定係跌, 唔會有人俾10%政府, 等都唔爭在個幾個月, 俾一口10% SSD 夠供2年樓, 食稅沽個D真係好急 (可能件貨麻麻), 又或者真係無諗清楚先會做呢個動作。
地產界別紛紛建議政府減辣或撤辣, 或者加大按揭成數, 說白了, 係無可能, 呢家加辣係為左安定市場, 保護銀行體系, 放寬俾港人買樓"自古以來"都唔係政策。
小子認為, 可見將來 (甚至係來緊的施政報告) 係會開放大灣區土地俾公營房屋, 將一部份負擔唔到的市民搬入去, 配合以開放大灣區內投票的政策, 去減少香港的房屋負擔及人口負擔, 先不論咁做係唔係賤格, 但絕對係政治正確。
筆者一早已講, 只要香港, 不要香港人。
有見近來有調查指金融機構唔再請/唔傾向請香港人, 將來香港最優越的地段自不然係中資全數獲得。
而泛民, 亦都因為今屆的無能, 正式劃上句號。
強推大灣區投票, 哪怕下一屆你初選黃之鋒入閘都無用, 數亦已計好。只要係保持絕對MAJORITY, 基本上泛民今年"賣港"便係收埋尾水收工。
建制派已出大絕, 有咩搞唔掂你肢體抗爭就國安法伺候, 警方一定配合, 咁好快香港就得番淺藍同深藍 (如果你分顏色), 澳門化, 而睇唔順眼個D就會移民去了。
是好是差, 筆者不會鐵口斷言, 任何野都有好及壞的一面。

陳永傑:樓市減辣要全方位




習定調深圳成大灣區重要引擎 推動粵港澳銜接 貫徹「一國兩制」

中共總書記、國家主席習近平昨日在深圳經濟特區建立40周年慶祝大會上發表重要講話,強調深圳是粵港澳大灣區建設的重要引擎,黨中央經過深入研究,決定支持深圳實施綜合改革試點,將賦予深圳在重要領域和關鍵環節改革上更多自主權,又提到要全面準確貫徹「一國兩制」基本方針,促進內地與港澳融合發展。習近平的言論高度突出深圳在國家發展上的角色,指示深圳要建設好中國特色社會主義先行示範區,形成全面深化改革,引起外界揣測香港的角色將被淡化。

促建設河套深港創新合作區

習近平指出,黨中央賦予深圳六項歷史使命,對深圳改革開放、創新發展寄予厚望,稱深圳經濟特區要扛起責任,努力在重要領域推出一批重大改革措施,形成一批可複製、可推廣的重大制度創新成果;要着眼於建設更高水平的社會主義市場經濟體制需要,多策劃戰略性改革,並要在市場化、法治化、國際化營商環境、高水平開放型經濟體制等重點領域先行先試。

對於港澳在大灣區發展中的角色,習近平提到,粵港澳大灣區建設是國家重大發展戰略,深圳是大灣區建設的重要引擎,要推動粵港澳三地經濟運行的規則銜接、機制對接,加快大灣區城際鐵路建設,促進人員、貨物等高效流動,提升市場一體化水平;必須全面準確貫徹「一國兩制」基本方針,促進內地與香港、澳門融合發展、相互促進。

習近平續稱,要規劃建設好河套深港科技創新合作區,要以大灣區綜合性國家科學中心先行啟動區建設為抓手,加強與港澳創新資源協同配合,繼續鼓勵引導港澳台同胞和海外僑胞充分發揮投資興業、雙向開放的重要作用,在經濟特區發展中作出新貢獻。

鼓勵港澳青年北上就業生活

他又說,要充分運用粵港澳重大合作平台,吸引更多港澳青少年到內地學習、就業、生活,促進粵港澳青少年廣泛交往、全面交流、深度交融,增強對祖國的向心力。

習近平講話定調深圳為大灣區的引擎,加上國務院近期重提深圳發行CDR(中國預託證券),以及作為數字人民幣的試點,外界關注香港作為大灣區金融中心的角色會否被淡化。

全國港澳研究會副會長劉兆佳表示,中央下放更多制度建設、產業發展的權力予深圳,相當於調動全國力量支援深圳發展;深圳將有更大能力推動和香港的合作,包括各方面對接。他又指深圳在大灣區發展中的角色有所提升,香港的角色相對被削弱,香港更應利用自身獨特優勢,與深圳合作共同發揮在大灣區建設中的領導作用。

香港總商會總裁梁兆基認為,深圳在大灣區中以科技領先,有更大條件發展創新金融產品,但相信香港在灣區中仍扮演重要角色,尤其是對外作為國際金融及集資中心。

梁兆基料難取代港集資地位

梁兆基同時提到,國際金融交易要求資金自由兌換及流動,並以普通法為基礎,中國已有香港這個完善平台,不會放棄加以運用;如要在內地另設一個國際集資中心,須先讓人民幣在國際間廣泛使用,惟此目標仍有很長的路,故不認為香港會被某個城市取代,倘若香港與深圳加強合作,可提升至更高層次。

一國兩制研究中心研究總監方舟指出,香港與深圳仍是互補關係,希望深圳在國際大環境轉變下,能發揮更大作用。對於習近平提到要促進粵港澳青少年廣泛交往,他估計,這反映香港政府要加強年輕人的工作。人大代表葉國謙稱,中央高度讚揚深圳,不等於把香港邊緣化。

中大經濟學系副教授莊太量說,習近平的講話總結了深圳過往的成功,亦提出未來要走國際化的道路,不排除深圳在資金流通方面可再提升;惟金融政策屬全國性,要做到資金自由進出,吸引國際金融人才,仍是香港獨特優勢。他指香港經濟增速不及深圳,在大灣區難作為引擎,應審視自身不足,在金融集資上做好協助發展的功能。

2020年10月12日 星期一

海怡戰報, 柏傲莊排到嘔電

 最近小子都去左睇多左海怡, 因為目標係想入手多一間

呢張係單位外望




















小子暫時等緊轉名完成後先會出手, 睇下到時件貨走左未.

講番海怡主區, 相對來講3房都係1050-1200 萬區間上落

無他, 林鄭PLAN 1000萬或以下係可以借80%, 如果一掂到1000萬的合理3房, 好快俾人買左, 所以3房相對硬淨, 無人會肯減到1000或樓下


以2.5房的成交約莫都係900-990 中間, 因為3房的價錢在1050 左右, 而少幾十呎自不然都係呢D價錢, 加上2.5房多數在3期, 即係最近MTR, 價錢上無大落價的可能性, 在TU下, 每個人都不能多借, 所以業主都普遍惜售

話雖如此, 小子知道有零星個案係沽野移民走人, 而且在貝沙副主場都係有一兩個個案出現

港資退, 中資進. 等待消化完成後便會整固穏步上揚.

市底的威力不用多講, 睇下柏傲莊排隊排到嘔電, 18000/呎最低層都仆到去買, 就知市底的強弱。柏傲莊高層的價單係22K-24K, 而且入名呢家係不設轉讓, 而新世界係無提供發展商按揭, 2房最多都10XX, 3房13XX, 樓花期2年, 即係2年後買家係一定要, 一定要, 俾50% 首期上會, 頂左一年先可以善價而沽

哪怕所謂幾咁平, 幾咁抵, 上蓋等等, 2年後都係要真金白銀拎50% 首期上會

一葉知秋, 18000/呎咁多有50% 首期的人出來買係唔係旺市? 定係淡市?

相信讀者們應該心領神會。