2018年11月19日 星期一

最好的年代 最差的年代

星期5 同R 兄同 斗滿兄食飯, 講到80後的前景

80後, 小子來看, 係最好的年代, 亦都係最差的年代

好, 在於係可以命運自決

如果有幸搭到2008-2018年的資產增值快車, 呢家好大機會都有500萬以上, 如果佢地肯沽樓走人的話

未計一開二, 二開四, 千萬身家, 遠走他國, 係有得揀, 呢個係一個平白而來的機會, 唔駛咩含金量的1000萬.

而最差的年代, 亦都係80後

就算俾你移民, 俾你落地生根, 面對的困難及文化差別係比較難適應

我們沒有90/00後的衝勁, 對科技, 對創新亦都大部份來講, 無他們咁大膽去接受新的事物, 有著70後普遍的"安份守己", 卻有失00後的動若脫兔

00後根本上已不介意WORKING HOLIDAY, 在別處SECONDMENT 同埋生活

對於80後來講, 狂飛上海已係苦差一件; 對於00後, 卻不以為然

而00後亦有機會INHERIT 到70後父母的資產, 以一個全新的思維去UTILIZE 呢個遲來的禮物

至於能否與新香港精英爭一日之長短, 怕且真係要放長雙眼

至於90後, 唔上唔落, 出來做野都22+ (即係2011 - 2018), 普遍MISS 左呢班列車, 卻要受物價飛漲, 工資/職位的遲滯等等負面影響, 至於想反枱的.....雨傘運動的衰落, 係來由於個兩位"已完"的過火宣誓, 令到個平衡打破左, 本來中國都無諗住打壓得咁嚴重, 呢家有某些死硬派支持, 兼且垃圾會失去大多數及黃色人利益分配唔均衡, 令到成件事輸得一敗塗地

只可以講, 90後會係香港社會遺忘的一群......

社會就好像鬥獸棋, 作為下位的平民, 唯有放手一摶, 才能逆轉勝, 各位年青人加油, 共勉之!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝三兄成日睇小子9UP
      美酒及小食敬上!

      刪除
    2. //80後, 小子來看, 係最好的年代, 亦都係最差的年代
      我們80後食到最後一浪的金融業尾水。90後已面對同齡的國家精英競爭,基本上已難以入到投行等油水位。而且,80後出來工作剛好避過97金融海嘯。儲夠錢買樓時,又避過03沙士,基本上不會出現負資產,反而是一條直路殺上去。80後的人生軌跡在上下兩代來說,雖則趕不上香港最美好的時光,也幸運地避過生關死劫。
      相對90後趕不上最後一班上位列車,同時又無法在財富列車高速起動前上車,似乎真的是比較困難的一代。
      不過,我仍舊相信:80/90/00都好,上位的空間收窄,但同時放棄的人更多,所以上流的大門仍舊沒有關閉。肯搏肯學,仍舊能找到一片天!

      刪除
  2. 1980-89 其實都好大差別,能夠把握機會始終是少部分人。

    回覆刪除
  3. 80-84 會好D, 85 後個價貴左咁多, 真係好考心力

    回覆刪除
  4. 00後有機會東莞鄉村化,即基本上兩條路唔洗做:
    1. 齋食福利
    2. inheritance of asset, 全民收租

    不同之處係外省來的都是菁英,亦會慢慢蠶食閣下之資產。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不同之處係外省來的都是菁英,亦會慢慢蠶食閣下之資產。
      // 到2047年, 全民打柴

      刪除
    2. 深圳東莞原住民好疊水的,同本港有地的原居民一樣。本地二等居民只有食福利,或自食其力兩條路可行。

      刪除
  5. 80後有上車某程度可能因為家人或因為結婚, 身边有朋友仍然是單身狗, 上車遙遙無期

    回覆刪除
  6. 我並不對前景失望,無論什麼年代都好,都有其難處和優勢。科網股年代,我看到不少識寫網站就已發達的前輩出身;沙士年代,我看到有人訓身買十幾個單位結果發達的人;10年代我看到毛記上市。誰說路只有一條呢?端看人怎樣行罷。

    回覆刪除
  7. 雨傘運動的衰落, 係來由於個兩位"已完"的過火宣誓, 90後表示對這感觸最大, 覺得現在香港社會太極端,為支持政府已支持,為反對而反對,就不能多思考下怎樣對香港是最好,過了底線就是換來有意無意的對香港打壓, 拿列個度很重要。

    回覆刪除
  8. 95後岩岩畢業嗰班,就算係醫生,5-60K 人工起錶,望住魚蛋粉要$50, 望住500萬入場樓價,
    75-85嗰班,就算15-20K人工起錶, 魚蛋粉$20, 150萬入場樓價

    再諗埋95後做office 工嗰班年輕人,就明點解咁大戾氣,有咩出路 頂

    回覆刪除
  9. 但無論邊一代人,現時呢個環境,當然是普通打工仔,若不懂理財,除非非常高薪,不然條路都是艱難~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  10. 要我形容既話, 90/00後面對既, 係被迫要take risk, 但係sharpe ratio又好L低既年代

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯啊...
      90後都28歲,不斷賭,做大老底係必須的。否則真係有一個底都唔會有能力入市。

      刪除
    2. 焗賭, 但係唔好忘記, 90後成日話, 有咩事拎三公
      點解唔放手一摶, 輸左拎三公 (美國佬就係咁)

      刪除
  11. 作為剛進入社會90後表示,每個年代都有其劣勢及其優勢,難以直接比較
    有句說話講得幾好: 有危既地方就有機
    90後有一樣強大既優勢---年輕,以及資訊爆炸既時代,容易接觸資訊(包括投資 :])
    但亦需要有勇氣增值踏出confort zone
    從來機會只會留比會不斷尋找和緊捉機會的人

    回覆刪除