2017年12月6日 星期三

港資及陸資地產商合作發展

最新一期黃竹坑站上蓋發展項目又係由兩間公司合作得手
小子特別睇到信置係好勇躍
好多大淡友話信和係118億買完藍灣半島地皮後係樓市爆煲訊號
但係其實信置收租收足咁多年, 都保守左20年咁滯, 情況就好似一個儲左20年錢的大陸人, 來到香港買包包咁, 大家03年開始有自由行唔係無經歷過大媽的消費力有幾咁強勁

如果各大香港地產商都開始意識到, 陸資出手非同小可, 第一係佢地可以明明白白, 光明正大咁走資 (APPLE 都係走左資係外國避稅, 同樣地陸資都可以走資, 將在外, 錢在外, 軍命有所不從也)
再者, 中型發展商如恆大同奧園等等,11 月份合約銷售金額係幾多? 480億
480 億係咩概念? 係新地全年的SALES......

新地全年合約銷售額約524億元破紀錄 

即係話新地係大陸只係9毛一條! 
隨隨便便一個中型大陸地產商都等於龍頭新地的SALES!
當然SHK 有收租物業而佢地無, 呢個係啱, 但係只係代表今天係啱

隨住陸資地產商國內賣到樓, 如果我地假設國內係開左綠燈俾佢地來"有限度"投地, 咁樣, 陸資趕走港資只係時間問題

同樣微觀咁諗, 陸資陸民來港買樓, 趕走香港低端原住民, 亦都係一個時間問題 


【新界成交】內地家長418萬購天愛苑 豪付125萬辣稅
https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20171203/57535521 

有見及此, 港資地產商都情願聯手啃貴地去減低風險都唔想將個餅讓俾陸資, 先會衍生到鴨利洲地王本來由陸資投得, 黃竹坑一期由平安/路勁, 一路到呢家變左嘉里/信置
投貴地係迫不得己, 要留意, 香港買地係無BSD, 陸資唔駛俾30%稅, 而內地買家係要俾, 取消左BSD 後的地產市場會係點? 這而是一個好好的參考

港鐵黃竹坑站2期批出 信和嘉里進取價得手

【星島日報報道】上周五截標的港鐵黃竹坑站二期住宅項目,結果於昨日揭盅,由信和夥拍嘉里合組的財團,以進取價投得,完勝其他九家財團,除了項目補地價金額逾五十二億外,財團還須以額外的「一口價」決勝負,最終成為奪標的關鍵,是次亦為信和上月以合資形式高價投得長沙灣臨海住宅地後,再度以高價投得優質項目。
屬樓市「大好友」的信和,繼上月以合組財團形式以逾一百七十二億元,創本港住宅地造價新高的價錢投得長沙灣臨海地後,昨日再度投地得手,今次則夥拍嘉里投得港鐵黃竹坑站二期住宅項目。
嘉里發展執行董事朱葉培表示,與信和各持項目所佔的權益各佔一半,將建兩座住宅大廈,其中向南方景觀優質的住宅,將興建較多三房大單位,樓高二十五層;而另一座住宅則興建兩房戶為主,樓高三十層,整個項目將提供五百五十至六百伙,惟未有透露項目投資額。
朱葉培指,項目將打造為區內豪宅,料於二〇二三年落成,惟可先於三年後售賣樓花,更直言有信心賣樓時每方呎售價可達三萬元。
他表示,看好黃竹坑區內前景,區內已有不少工廈轉作商廈,另未來亦有酒店會落成,預計該區住屋的需求很大,而項目設於鐵路上蓋,更見交通優勢。
市場消息指,項目補地價逾五十二億一千多萬元,以可建樓面約近五十萬方呎計算,每方呎樓面補地價高達約一萬零五百多元,以呎價計屬歷年來鐵路上蓋項目新高,同時亦較今年一月黃竹坑站一期,每方呎樓面補地價八千一百多元,高出約三成。
發展商除需負責補地價外,另亦須繳付額外的「一口價」,價高者得,作為項目決勝負的關鍵。有市場消息透露,該財團就該「一口價」出價約八千元,計及補地價金額後,估計每方呎地價約一萬八千元,相當於地價約九十億元。
若比較中資平安不動產資本夥拍本港發展商路勁基建,於今初投得的黃竹坑站一期項目,市場估計該項目每方呎地價不足一萬八千元,由此可以估計,今次二期項目的地價較一期為高。另外,是次港鐵要求項目分紅比例固定為三成,較第一期的三成半為低。
萊坊高級董事及估價及諮詢部主管林浩文表示,合組財團會是新趨勢,有利攤分發展風險,中標發展商亦一直精於做精品豪宅,這有利將來賣樓,亦反映本地發展商積極增加項目儲備。他指,項目設有「限呎」要求,估計會興建中型單位為主,另設少許特色戶。
普縉集團企業發展部總監(估值及物業管理)張聖典表示,中標財團屬有經驗及實力的大型發展商,相信會為整個上蓋項目注入新動力及設計,預計項目興建中大型豪宅項目。
他預料,項目總投資額約一百五十億元,兩發展商合資發展,除了可分擔風險,又可結合兩家發展商的強項,互補長短,為整個項目帶來最大的回報。

 

沒有留言:

張貼留言